Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:58:43 GMT

عملگرايي با چاشني توسعه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۵۸۶

عملگرايي با چاشني توسعه

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - پايگاه خبري تحليلي خبر و هنر خراسان جنوبي روز جمعه يادداشتي را با عنوان «عملگرايي با چاشني توسعه» منتشر کرد.

امروز، به همراه تيم خبري، سفري را در کنار استاندار خراسان جنوبي به مرز شرقي کشور تجربه کرديم. سفري که در آن دريافتيم، معتمديان، استاندار تازه ‌وارد، دغدغه‌هاي اجرايي فراواني دارد و نگاهش به سمت توسعه معطوف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازديد امروز، معتمديان نشان داد با اهالي رسانه ارتباط خوبي برقرار مي‌کند و با بردباري به تشريح نظرات خود مي‌پردازد. استاندار خراسان جنوبي، هر بار، بدون تکلف درخواست خبرنگاران را اجابت مي‌کرد و خود در هر بازديد، به شرح اخبار مربوط به بازديد در هر منظقه مي‌پرداخت. بدون اينکه به حاشيه برود و از موضوع دور گردد.
بازديدهاي مکرر وي از زمان قرار گرفتن در سِمَت استانداري خراسان جنوبي و به خصوص، سفر امروزش به مرزهاي شرقي کشور، نشان داد که اقتصاد مرز، آن هم در استاني که داراي بيشترين مرز مشترک با همسايگان شرقي است، برايش اهميت بالايي دارد. او در اين سفر از ديپلماسي گفتگو صحبت کرد و از داشته‌هاي منطقه گفت که بايد به آنها رسيدگي شود.
آغاز مديريت معتمديان با نگاه توسعه‌گرا به استان، مي‌تواند نويدبخش جبران گذشتگان باشد. به نظر مي‌رسد، معتمديان، مديري عمگرا و اجرايي است. اصرار او به بازديدهاي در فيلد مويد اين مطلب است. او در اين سفر نشان داد که به جاي صحبت غير کارشناسي، بايد مشکل را از نزديک ديد و چاره‌اي عملي براي آن انديشيد. امروز، استاندار خراسان جنوبي در بازديد از جاي جاي مرز شرقي ايران در خراسان جنوبي به همراه تيم خبري، پتانسيل‌هاي فراموش شده مرزهاي استان را از نزديک رويت کرد و نگاهش بر مدار دپپلماسي سياسي و گفتگو با کشور همسايه معطوف بود و اين مي‌تواند توسعه اقتصادي و اجتماعي شهرستان‌هاي مرزي استان را رقم بزند و مطمئنا با رفتار شايسته‌اي که امروز از استاندار خراسان جنوبي با اصحاب قلم و رسانه شاهد بوديم، رسانه‌ها هم با رويکردي مثبت به نگاه عملگراي استاندار به حرکت به سمت توسعه، پشتوانه‌ي وي خواهند بود تا بلکه دردي از مردم اين استان دوا شود و اميدواريم که در ماه‌هاي آتي شاهد عملياتي شدن برنامه‌هاي ايشان باشيم.
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

رصد فرآیند پرداخت وام در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت