Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@02:23:34 GMT

روحانی داماد خود را از معاونت وزارت صنعت عزل کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۷۰۹

برخی منابع خبری ادعا کردند که رييس جمهور در اقدامي قابل تقدير، داماد خود را از معاون وزارت صنعت عزل كرده است.

به گزارش «انتخاب»، پس از آنکه خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین شناسی منتشر شد، برخی منابع خبری در كانال هاي تلگرامي ادعا کردند که روحانی دستور عزل داماد خود را صادر کرده و همچنین وزیر صنعت و مهدی زاده را توبیخ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده متولد ۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است که سابقه‌ی اجرایی ندارد.

گفته شده، رییس جمهور از اینکه بدون مشورت با وی چنین حکمی اعلام عمومی شده ابراز نارصایتی کرده است.

شایان ذکر است که این خبر هنوز تایید نشده و مقامات دفتر رئیس جمهور هنوز به آن واکنشی نشان نداده اند.

روحانی پیش از این به اعضای هیات دولت تاکید کرده بود که از انتصاب‌های فامیلی و حاشیه سازی برای دولت در این موقعیت پرهیز کنند.

با اين حال، چندي پيش فرزند رحماني فضلي وزير كشور مشاور يك وزير ديگر شد.

همچنين شریعتمداری وزیر جدید کار نیز محمد کبیری، فرزند رییس سازمان نظام کشاورزی و معاون اسبق وزارت کشاورزی را به عنوان جوان‌ترین معاون خود منصوب کرد. دو روز پس از این حکم، پدر او از ریاست سازمان نظام کشاورزی کنار گذاشته شد.

لازم به ذکر است که تعدادی از کانال های خبری دیگر، توبیخ و برکناری مهدی زاده را کذب دانسته و تهدید به پیگیری حقوقی آن کرده اند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،رئیس‌جمهور در حکمی مسئولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید کرد.

در متن حکم حجت الاسلام خطاب به محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

"در اجرای بند (۱) ماده (۱) و تبصره (۱) ماده (۲) قانون نحوه اجرای اصل (۱۷۵) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب ۱۳۷۰/۰۷/۱۱ مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمدید مسئولیت جناب عالی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موافقت می‌شود.

انتظار دارد با همکاری سازنده سایر اعضای محترم شورا ضمن ایفای نقش تعیین کننده و اعمال نظارت مؤثر بر برنامه‌های رسانه ملی در جهت ارتقای آگاهی؛ امید و معرفت عمومی تقویت هویت دینی، ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در چارچوب قوانین مصوب اهتمام نموده و به صورت فصلی آخرین وضعیت و گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص تحقق انتظارات فوق را به این جانب ارسال نمائید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد
  • «منطقی» صندلی معاونت حمل‌ونقل وزارتخانه را واگذار کرد و مشاور وزیر شد
  • معاون اول رئیس‌جمهور: سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهمترین حلقه های زنجیره استقلال کشور است
  • مسئولیت وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد
  • تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما
  • تمدید مسئولیت وزیر فرهنگ در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • وزیر فرهنگ، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • پایان سفر۶ روزه معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به نیویورک