Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:18:13 GMT

بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۷۷۸

بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی برابر استقلال خوزستان یکی از سخت ترین بازی‌ های این فصل ما است لذا نباید این تیم را دست کم گرفت.

به گزارش ایرنا امیر قلعه‌ نویی جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان ضمن تسلیت درگذشت شاپور منصوری پیشکسوت استقلال اهواز و ایرج دانایی فر از بزرگان استقلال اظهار داشت: خاطرات خوبی از دوران حضور در استقلال اهواز دارم و خوشحالم که بار دیگر به خوزستان آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که استقلال خوزستان تیم جوان و خوبی است که همواره بازی خوبی را در لیگ امسال ارائه داده است افزود: این تیم با وجود داشتن دغدغه مالی فراوان، در مقابل تیم‌ های بزرگ خوب کار کرده است اما امیدواریم فردا پیروز میدان شویم و با روحیه خوب به تعطیلات برویم.
قلعه ‌نویی در خصوص تیم ریشه دار استقلال اهواز گفت: معتقدم ورزش ما باید از حالت سلیقه‌ ای خارج شده و قانون ‌مند شود تا شرایط بهتری بر آن حاکم باشد. امیدوارم نگاه مدیران به فوتبال و تیم استقلال اهواز عوض شود زیرا حضور این تیم و امثال آن می‌تواند شرایط اجتماعی جامعه را تغییر دهد.
وی درباره عملکرد تیمش در لیگ امسال و قهرمانی در این فصل گفت: تیم ما امکانات خوب و معقولی دارد که همه تیم‌ ها باید از آن بهره مند باشند هر چند که از نظر بودجه تیم پنجم لیگ هستیم.
سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: روزی که به سپاهان آمدم یک چشم‌ انداز برای این تیم ترسیم کردیم که بازی به بازی به سمت آن پیش می‌ رویم اگر چه در نیم‌ فصل باید تیم را در برخی پست‌ ها تقویت کنیم که بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم.
وی در خصوص عدم هافبک طراح در لیگ ایران گفت: من با این موضوع موافقم که بعد از نویدکیا و جباری و امثال آن‌ ها دیگر بازیکنی در آن سطح در پست بازی ساز نداشته‌ ایم که این موضوع به فوتبال پایه های ما بر می گردد البته در فوتبال دنیا نوع افکار مربیان تغییر کرده و تیم ها به سمتی رفته‌ اند که خیلی به این پست توجهی نمی‌ کنند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان از ساعت 15 روز شنبه در اهواز برگزار می شود.
9879/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر استقلال خوزستان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود