Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری سوریه بر مقابله با سیاست‌های برخی کشور‌های غربی برای در هم شکستن اراده ملت‌های آزاده تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جریان ملاقات هیئت دولتی روسیه در دمشق روابط دو جانبه و تلاش مداوم دوطرف برای ادامه تقویت روابط در همه زمینه‌ها بویژه اقتصادی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، وی افزود: این روابط فاکتور قدرت اصلی برای ملت‌های دو کشور دوست در مقابله با سیاست‌های برخی کشور‌های غربی است که تلاش می‌کنند اراده ملت‌هایی را که تن به دیکته‌های آن‌ها نمی‌دهند، از طریق به راه انداختن جنگ علیه این ملت‌ها یا اعمال سیاست تحریم علیه شهروندان آن‌ها در هم بشکنند.

بشار اسد همچنین بر اهمیت بهره برداری از نشست‌های کمیته مشترک اقتصادی بین سوریه و روسیه برای تدوین چشم انداز بلندمدت روابط اقتصادی قوی تاکید کرد و گفت: این روابط قوی اقتصادی از طرق همکاری راهبردی و پروژه‌ها و سرمایه گذاری‌های مهم محقق می‌شود. این روند به بهبود اوضاع اقتصادی سوریه و تقویت اقتصاد روسیه بویژه در سایه پیروزی‌های مشترک علیه تروریسم و بازگشت امنیت و آرامش به بخش‌های زیادی از خاک سوریه کمک می‌کند.

در همین حال، یوری بوریسوف رئیس هیئت اعزامی روسیه نیز در این دیدار بر تلاش کشورش برای افزایش همکاری با سوریه در همه زمینه‌ها تاکید کرد که می‌تواند به طرز محسوسی به روند بازسازی اقتصاد سوریه کمک کند.

وی افزود: همان طور که همکاری نظامی بین ارتش‌های سوریه و روسیه با تضعیف تروریسم در سوریه به ثمر نشست، تلاش‌های مشترک برای راه اندازی دوباره اقتصاد سوریه و بازسازی زیربنای بخش‌های مختلف این کشور موفق خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بشار اسد جنگ سوریه سوریه دشمنی آمریکا تحریم ایران نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رئیس جمهور گفت: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آقریقا اظهار داشت: این نشست نماد و نمودی است از اراده کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط اقتصادی. اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است.

رئیسی تصریح کرد: ما برخی از فعالان را می بینیم آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا ندارند و یا آشنایی کامل با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند که اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام خوبی است در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار