Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد جعفری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهردر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت:طی تماس مرکزفوریت های پزشکی بیمارستان ولیعصر خرمشهر با سازمان آتش نشانی راس ساعت۱۸:۱۰ مبنی بر مراجعه یک خانم خرمشهری بعلت گیرکردن انگشتر در انگشت دست راست بلافاصله  یک تیم امدادونجات از ایستگاه ۴ اروند سازمان آتش نشانی خرمشهر به بیمارستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امدادگران آتش نشانی بوسیله ابزارتخصصی موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی انگشتر را ازدست فرد مذکور در آورند.

انتهای پیام/ د

گیرکردن انگشتر در انگشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک پروژه کارگاهی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 13 و 2 دقیقه ظهر امروز وقوع یک آتش‌سوزی در سوله‌ای با چند اتاقک به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که در ادامه نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک اتاقک به مساحت 10 متر بوده که در این حادثه 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده که تحویل عوامل اورژانس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: کارگران کشته شده از اتباع بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • رشد نم هوا در اروند
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر