Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم  فوتبال پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی سختی بود و به تارتار تبریک می گویم که با اینکه بازیکنان زیادی از دست داده است اما 2 سال است که نتایج خوبی با این تیم می گیرد. بازیکنان ما هم خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند و با وجود اینکه خسته بودند اما امروز خیلی دویدند و خوب بازی کردیم و 3 امتیاز باارزش کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او درباره اینکه هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه کی روش می دادند و این مسائل در آستانه جام ملتهای آسیا لطمه ای به تیم ملی نمی زند، گفت: من دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم اما امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند قهرمان جام ملتهای آسیا شود و  این مسائل دنبال نشود و همه برای موفقیت تیم ملی و پرسپولیس کنار هم باشند و هر چه زودتر باید این مسائل به پایان برسد. به نظرم تقصیر هواداران و مربیان نیست و فکر می کنم مدیران باید درست تصمیم بگیرند و خواهش می کنم که مدیران  یک جا نشینند و وقتی همه به جان همدیگر افتادند هر کاری دلشان می خواهد انجام بدهند و آنها سرجایشان نشستند. 

همه تیم ها علیه پرسپولیس شدند 

حسینی درباره داوری ها و اتفاقات خاص برای برخی از تیم ها می افتد، بیان کرد: برخی از تیم ها خیلی بد صحبت می کنند و درست نیست به این صورت بگویم و با بازیکنان دوست هستم اما باید جواب آنها را بدهم. خیلی خوشحال هستم که همه را با هم رفیق کردیم چرا که تا روز گذشته به یکدیگر فحش می دادیم اما اکنون همه در کنار هم هستند و با هم دوست شدند و همه علیه پرسپولیس شدند. ما دنبال این مسائل نیستیم و همه بازیکنان تلاش می کنند. متاسفانه این حرفهایی که زده می شود درست نیست. 

کابوس محرومیت با مصدومیت انصاری و ماهینی تمام شد

او درباره اینکه کابوس پنجره بسته نقل و انتقالات تمام شد، بیان کرد: این کابوس با مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی و خستگی بازیکنان تمام شد اما خدا را شکر می کنم. متاسفانه ما تا یک ماه گذشته تکلیفمان روشن نبود و کارهای اداری باشگاه درست انجام نشد و اکنون باید بازیکن بگیریم. تیم هایی که 15، 20 بازیکن گرفتند دوباره بازیکن می گیرند و ما 4 بازیکن گرفتیم و به طور حتم نیاز به بازیکنان جدید داریم.

او درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی و احمد زاده به پرسپولیس و این برگشت به مذاق هواداران خوش می آید، گفت: مهدی طارمی و احمد زاده بازیکنان خوبی هستند اما من به عنوان بازیکن باید کارخود را انجام بدهم و تصمیم گیرنده برانکو است و فکر می کنم او تصمیم می گیرد که چه بازیکنانی جذب شوند.

من و رحمتی در صحبت کردن باید حواسمان جمع باشد 

سید جلال حسینی راجع به سید مهدی رحمتی گفت: من هم از اظهارات رحمتی ناراحت شدم چرا که همواره درباره مشکلات تیم خود صحبت کردم اما هیچ وقت درباره  تیم حریف صحبت نکردم. مهدی نباید این حرفها را مطرح می کرد و از این بابت خوشحالیم که همه دوست شدند و همه رفیق هستند و خیلی از تیم ها در کنار هم و علیه پرسپولیس هستند. اینطور نیست و به مهدی هم می گویم که باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم و اگر قرار است صحبت کنیم همه می توانند  راحت حرف بزنند اما اینطور حرف زدن درست نیست. 

شفاف سازی زمانی مد بود 

او ادامه داد:  یک سال ما بازیکن نگرفنتیم و 6 ماه دریافتی نداشتیم و تیمی که نتوانسته بازیکن بگیرد جوانانش کمترین قرارداد دارند. زمانی مد بود که شفاف سازی می شود اما اکنون این اتفاق رخ نمی دهد. یکسری از تیم ها حذف شده بودند که وزیر ورزش و جوانان به آنها کمک کرد و به این رقابتها برگشتند. اگر قرار است حرف بزنیم خیلی راحت صحبت می کنیم و ما 6 ماه دریافتی نداشتیم اما  رحمتی گفت که پولشان را گرفتند و حرفهایی است که زده نشود بهتر است چون دوست ندارم جو متشنج شود و و امیدوارم در آرامش همه تیم ها بتوانند کار خود را انجام بدهند. 

سید جلال حسینی درباره بیانیه کی روش علیه پرسپولیس باعث متشنج شدن جو نمی شود، اظهار کرد:  همه ما دعا می کنیم که تیم ملی در آسیا موفق شود و گفتم که به مربیان کاری ندارم و دوست دارم که مدیران کار خود را درست انجام بدهند. 

او درباره اینکه قصد ندارد بین کی روش و برانکو آشتی ایجاد کند، خاطر نشان کرد:  آشتی این 2 مربی از عهده من و شما رسانه ها برنمی آید اما عده ای  تصمیم گیرنده هستند و اکنون همه به جان یکدیگر افتادند باید تصمیم درست بگیرند و این  درست نیست که  جو خراب باشد و هیچ کس تصمیمی نگیرد. 

بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1-0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

این اتفاق با واکنش تند هواداران عربستانی مواجه شده است.

کد خبر 846815 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!