Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: اگر هر چه زودتر بدهی دیوید ساکونی بازیکن سابق تیم پرداخت شود با رضایت این بازیکن، 6 امتیاز کسر شده تیم استقلال خوزستان بر می گردد.

به گزارش ایرنا کریم بوستانی جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، در بین خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده های ایرج دانایی‌ فر و شاپور منصوری اظهار داشت: با تیم بزرگی به نام سپاهان بازی داریم لذا در طول هفته تمرین خوبی داشتیم و قطعا به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که تیم جوان و با انگیزه ای داریم افزود: بازی پرسپولیس و پدیده مقابل سپاهان را آنالیز کرده‌ ایم و برای بازی فردا برنامه خاصی داریم؛نباید اجازه دهیم تیم حریف به دروازه ما نزدیک شود.
سرمربی استقلال خوزستان افزود: تیم سپاهان به فکر قهرمانی است ولی ما به بقا در لیگ فکر می‌ کنیم با این حال امتیاز گرفتن از این تیم سخت اما ممکن است.
وی ضمن تشکر از ایمان مبعلی که در کنار تیم صادقانه کار می‌کند افزود: از هواداران می‌ خواهیم فردا ما را تنها نگذارند تا بتوانیم تیم استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم. بی شک اگر 6 امتیاز کسر شده به ما برگردد کار ما در ادامه راحت‌ تر خواهد بود.
بوستانی افزود: ما حتی می‌ توانیم جریمه ساکونی را به صورت اقساط پرداخت کنیم و امیدوارم هر چه زودتر این امر محقق شود تا با تمرکز بهتری به ادامه رقابت ها بپردازیم.
وی در خصوص بازیکن محروم و مصدوم خود گفت: مبعلی همچنان از ناحیه ساق پا مصدوم است و وحید خشتان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان در هفته پانزدهم از ساعت 15 در اهواز برگزار می شود‌.
9879/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استقلال خوزستان ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان 0-0 فولاد خوزستان؛ این دربی هم گل نداشت!

استقلال خوزستان مقابل فولاد خوزستان متوقف شد

دربی خوزستان مانند دربی تهران هیچ گلی نداشت.

استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با نتیجه 0-0 تمام شد.

ترکیب اولیه استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، بهروز بارانی، آسو رستم، امیرمحمد محکم‌کار، پیمان رنجبری، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو و عثمان اندونگ

ترکیب اولیه فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، علی حسنی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمد عسگری و شیمبا

استقلال خوزستان با 15 امتیاز در رده چهاردهم است و فولاد با 20 امتیاز در رده دوازدهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • دربی هم یعنی گل نخوردن ؛ الان وقت جمع کردن امتیاز است | به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند
  • عبدالله ویسی: مردم از دربی خوزستان استقبال نکردند؛ به زیبا بازی کردن امتیاز نمی‌دهند
  • ۲-۳ سال است اوضاع فولاد خوب نیست
  • ۳ تیم خوزستانی برای نیفتادن دست و پا می‌زنند
  • دورتموند برد و به رده چهارم برگشت
  • ویسی: مردم عادت ندارند فولاد را پایین جدول ببینند/ ۳ تیم خوزستانی برای نیفتادن دست و پا می‌زنند
  • ویسی:فولاد عادت ندارد اینجای جدول باشد
  • ویسی: به فکر زیبا بازی کردن نیستیم
  • استقلال خوزستان 0-0 فولاد خوزستان؛ این دربی هم گل نداشت!