Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:07:19 GMT

تساوی کازرون در هفته نهم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۹۴۲

تساوی کازرون در هفته نهم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، نکویی بخش رییس هیات هندبال کازرون بیان کرد: تیم نیروی زمینی کازرون در هفته نهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز به میزبانی سالن ۲ هزار نفری تختی رودرروی میهمان خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار گرفت که در پایان یک بازی جذاب و تماشایی، دو‌تیم به تساوی ۱۹-۱۹ رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نماینده فارس با این تساوی و یازده امتیاز، در مکان چهارم جدول مسابقات باقیماند.

این بازی در حالی با نتیجه مساوی پایان یافت که نماینده اصفهان در نیمه نخست ۱۱-۸ از نیروی زمینی کازرون پیش افتاد، اما در نیمه دوم نماینده فارس گل‌های خورده را پاسخ داد.

در بازی پایانی هفته نهم لیگ برتر هندبال مردان هم زاگرس اسلام آباد ۲۰-۱۸ ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

انتهای پیام/م

توقف نمایندگان اصفهان و فارس در لیگ برتر هندبال مردان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید

دو دیدار پایانی هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز (یکشنبه) با دو دیدار به پایان می‌رسد و دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی خواهند رفت.

جدول لیگ برتر فوتبال

* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک ساعت 16:30

جدال تیم‌های 30 امتیازی و میانه جدولی لیگ برای ارتقای جایگاه‌شان در جدول رده بندی. ذوبی‌ها که پس از استعفای ربیعی و بازگشت دوباره او به تیم، تراکتور را در هفته بیست‌و‌سوم با چهار گل در تبریز شکست دادند، چند روز پیش در دیداری عقب افتاده دربی اصفهان را به سپاهان واگذار کردند. این تیم اصفهانی که در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته، حالا در تقابل با تیم مجتبی حسینی به دنبال افزایش امتیازات و پیروزی در این دیدار خانگی خواهد بود. حسینی که زمانی در ذوب آهن بود به دنبال کسب پیروزی برابر تیم سابق خود است.

* ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان ساعت 17

گربه سیاه سپاهان در فصل‌های اخیر حالا رقابت نزدیکی با این تیم در جدول رده‌بندی دارد. شاگردان تارتار در ملوان که در نیم‌فصل نخست با نتیجه 3 بر 2 تیم پُر ستاره مورایس را در اصفهان شکست دادند، اکنون با 38 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند و با توجه به اُفت تراکتور در هفته‌های اخیر، می‌توانند با تکرار برتری مقابل سپاهان چشم امید به کسب سهمیه آسیایی نیز داشته باشند.

از سوی دیگر سپاهان که بخت قهرمانی در فصل جاری محسوب می‌شد، با عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر کورس قهرمانی را به استقلال و پرسپولیس باخته و حالا برای کسب سهمیه و از دست نرفتن کور سوی امیدش در انزلی کار سختی خواهد داشت. تیم مورایس با 42 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پیکان 2 - هوادار 2
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان 2
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید