Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: "امیرعباس دلیر" کودک گیلانی که به آرزوی پلیس شدن رسیده بود پس از ماهها مبارزه با سرطان به آسمان‌ها پر کشید.

در واپسین روزهای پاییز سال 1396 از آرزوی کودک بیماری که مبتلا به سرطان بود باخبر شدیم و بر آن شدیم تا این آرزوی زیبا برآورده شود.

"امیر‌عباس دلیر"، کودک گیلانی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد آرزو داشت در آینده پلیس شود و این آرزوی زیبا به اطلاع پلیس راهور و فرماندهی انتظامی استان گیلان رسانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیرعباس», همزمان با روز تولدش به آرزوی خود رسید و سرهنگ محمدی به دیدار این کودک رفت تا برای برآورده شدن آرزویش او را با لباس فرم پلیس راهور به ماموریت ببرد.

همچنین در مراسمی با حضور رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان و همراهی اصحاب رسانه گیلان در مرکز پلیس راهنمایی رانندگی گیلان، جشن تولد و جشن پلیس شدن امیرعباس برپا شد تا غنچه لبخند این جنگجوی کوچک بشکفد.

این قهرمان کوچک به‌عنوان پلیس افتخاری در خیابان‌های رشت حضور یافت تا برای ادامه مبارزه‌اش با بیماری سخت سرطان انگیزه بیشتری پیدا کند و برای ساعاتی درد و رنج بیماری را از خاطر ببرد.

آرزوی دوم امیرعباس که سفر به مشهد مقدس بود نیز از سوی فرماندهی انتظامی گیلان محقق شد تا به همراه پدر و مادرش به پابوس امام رضا(ع) برود و او پس از تایید پزشکان به حرم مطهر رضوی مشرف شد.

امیرعباس کوچک ما روزها و شب‌های سخت را با تحمل درد و رنج بیماری گذراند و همچنان با روحیه قوی درس خواند و مبارزه کرد اما دیگر تن رنجورش تاب نیاورد و به تقدیر الهی پرکشید و آسمانی شد.

برگی دیگر از درخت روزگار در پاییز فرو افتاد تا یادآور شود همه از خدا هستیم و به سوی خدا باز می‌گردیم.

حالا اشک، مهمان چشمان ماست که روزی غنچه لبخند امیرعباس را دیدیم و امروز تن رنجور این قهرمان کوچک را به خاک می‌سپاریم و یادش را به‌خاطر او که درس مبارزه برای زندگی را به ما آموخت گرامی می‌داریم. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس قتل فریبا پس از انتشار عکس های زشت وقتی چهار چوپان تهرانی مست کردند / پا به کلانتری و بهشت زهرا کشید اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس کشف جسد کودک 3 روزه در سطل زباله / مادر بی رحم صدای گریه کودک را خفه کرد!+عکس تنبیه کودک 3 ساله با آب جوش کتری توسط مادر موقرمز و دوستانش !+فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرطان پلیس پلیس راهور سفر پلیس کودک آسمان عکس پرواز عکس زن زندگی قتل دختر مرد فیلم ایران عروسی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمود شهامت با بیان اینکه از هر ۱۰۰ هزار نفردراستان ۱۳۴ نفر از بیماری سرطان رنج می‌برند افزود: به طور میانگین روزانه سه نفر به جمعیت سرطانی استان اضافه می‌شود.
وی عمده علت بیماران سرطانی را در حوزه‌های معده، تیروئید، سینه و پوست عنوان کرد و ادامه داد: ضرورت دارد در بحث تغذیه به موارد مهم توجه شود.
وی گفت: برای خدمات دهی بهتر به بیماران سرطانی دستگاه شتاب دهنده خطی و مجوز بیمارستان سرطانی اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • خواص ظرف های ضد سرطانی
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید