Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@04:38:23 GMT

ماشین حمل پول ۳۰۰ هزار دلار را کف جاده ریخت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۰۱۹

ماشین حمل پول ۳۰۰ هزار دلار را کف جاده ریخت+عکس

باز ماندن در یک خودروی حمل پول در آمریکا باعث پخش شدن حدود ۳۰۰ هزار دلار پول نقد در طول جاده و البته چندین فقره تصادف به دلیل ذوق زدگی رانندگان پشت سری شد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع محلی، صبح پنج شنبه یک خودروی زرهی حمل پول متعلق به شرکت امنیتی "برینکس" که در آزادراهی در ایالت نیوجرسی آمریکا در حرکت بود، به علت نقض فنی در عقبی و بازماندن آن، حدود 300 هزار دلار اسکناس را در جاده پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث هیجان زدگی رانندگان پشت سری و توقف ناگهانی آن ها برای جمع کردن اسکناس های بادآورده و البته چندین مورد تصادف شد.

به گفته پلیس، دو کیسه پلاستیکی حاوی 140 هزار و 370 هزار دلار پول نقد از در باز عقب خودرو به کف جاده افتاده و با باز شدن کیسه ها، اسکناس ها در هوا پخش شدند.

عبور و مرور خودروها و همچنین وزش باد پول ها را تا فاصله زیادی در بزرگراه پخش کرد.

تعداد زیادی از راننده ها با توقف خودرو به جمع آوری این غنیمت بادآورده پرداختند، در حالی که عده ای نیز به کمک کارکنان بخت برگشته شرکت برینکس شتافته و اسکناس ها را به خودروی حمل پول تحویل دادند.

در مجموع فقط 205 هزار دلار از پول های سرگردان پیدا شد.

تا کنون 293 هزار و 535 دلار دیگر مفقود شده است.

پلیس از شهروندان خواسته است تا پول های به تاراج رفته را برگردانند و قول داده که در صورت تحویل پول، پرونده ای علیه متخلفان ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

R42340/Pne/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ ارز در مرکز مبادله / قیمت دلار افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (شنبه، ۲۳ اسفند) در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه) با ۱۱۵ تومان افزایش ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان و نرخ حواله دلار با ۱۰۷ تومان رشد ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان معامله شد.

هر اسکناس یورو امروز با کاهش ۱۱۵ تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته به ۴۷ هزار و ۲۲۰ تومان و نرخ حواله یورو هم با ۱۰۸ تومان افت به ۴۴ هزار و ۴۸ تومان رسید.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۰۹ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۶ تومان دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • حجم بازار حمل و نقل بین المللی ایران بالغ بر 6.5 میلیارد دلار است
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۷ اسفند
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۲۶ اسفند
  • نرخ ارز در مرکز مبادله / قیمت دلار افزایش یافت
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت دلار مبادله‌ای افزایش یافت
  • دلار مبادله‌ای رشد کرد/ یورو کاهشی شد