Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@12:46:11 GMT

شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۰۸۸

حوادث رکنا: دختر 23 ساله در حالی که فکر می کرد در کنار شهرام روزگار خوبی را سپری می کند در منجلاب فساد غرق شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، تینا، دختر 23 ساله با حضور در دادسرا و طرح شکایت علیه شهرام گفت: رفتارهای مادرم باعث شده بود که تصور کنم در سن 18 سالگی بسیار زشت و لاغر هستم به همین دلیل حاضر نبودم که جلوی هیچ یک از خواستگارهایم حاضر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تازه ۱۸سالم شده بود که اولین خواستگار پیدایش شد ولی من با بحث و دعوا اصلا قبول نکردم که جلویشان ظاهر شوم و احساس همه این بود که اعتماد به نفسم را از دست داده ام. دومین و سومین خواستگار را هم به دلیل مقاومت ها و گریه های زیاد من رد کردیم.

تینا افزود: رفته رفته به آدمی گوشه گیر و تنها تبدیل شده بودم که در یکی از شبکه های اجتماعی با پسر جوانی به نام شهرام آشنا شدم. وی بر خلاف بقیه بسیار از ظاهر من تعریف می کرد و به قول خودش مرا زیباترین دختری می دانست که تا آن زمان دیده بوده است.

دخترجوان ادامه داد: آشنایی من و شهرام رفته رفته از عرف خارج شد و به مهمانی های شبانه و خولت های شیطانی کشیده شد تا اینکه متوجه شدم شهرام علاوه بر من با دختران دیگری در ارتباط است. زمانی که این موضوع را با او در میان گذاشتم مرا تهدید کرد که اگر از او جدا شوم فیلم هایی که به صورت مخفیانه از من تهیه کرده بود را پخش خواهد کرد که این موضوع آغاز سواستفاده های کثیف شهرام و دوستانش از من بود به طوری که در هفته باید یک شب خود را به طور کامل در اختیار دوستانش می گذاشتم.

وی افزود: اکنون از این وضعیت خسته شده ام و برای طرح شکایت به دامان قانون پناه آورده ام.

بنابراین گزارش بازپرس پس از شنیدن اظهارات دختر جوان دستور بازداشت شهرام را صادر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس قتل فریبا پس از انتشار عکس های زشت وقتی چهار چوپان تهرانی مست کردند / پا به کلانتری و بهشت زهرا کشید اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس کشف جسد کودک 3 روزه در سطل زباله / مادر بی رحم صدای گریه کودک را خفه کرد!+عکس حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث اعتماد به نفس رژیم غذایی خواستگاری چاق شوم عکس زن زندگی قتل دختر مرد فیلم ایران عروسی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسمت پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در فارس تفسیر شد

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قسمت پانزدهم تفسیر و توضیح آیه ۸۱ سوره مبارکه اسرا توسط حجت الاسلام خبازی انجام شد.

این آئین جهت اجرای سری پانزدهم طرح و مسابقه زندگی با آیه‌ها و همه روزه در استان فارس با روایت و تفسیر یک آیه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها کافی است عدد ۵ را به سامانه پیامک ۳۰۰۰۲۳۳۰ ارسال کنید.

کد خبر 6063100

دیگر خبرها

  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • «شیدا شدم» شهرام ناظری / «سوته دلان» ایرج بسطامی / «نوروز» عالم قاسم اف / «عطارد» کیتارو / «باد» کریزی آکوردئون تریو
  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • قسمت پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در فارس تفسیر شد
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!