Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری پیشکسوتان ایران به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد. به گزارش بلاغ، مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران برای حضور قدرتمندانه در رقابت های آسیایی سال ۲۰۱۹ که با میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، در فریدونکنار آغاز شد.
 
۱۵۰ ورزشکار از ۲۵ استان در این رقابت ها حضور دارند که در هفت گروه سنی پیشکسوتان در رشته های تایم تریل و استقامت در مسیرهای رفت و برگشت کمربندی غربی فریدونکنار به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دوچرخه سواران در رشته استقامت ۶۰ کیلومتر جاده را رکاب زدند که در پایان این رقابت ها در رده سنی ۳۵_۳۹ امین پورنجف از مازندران الف، در رده سنی ۴۰_۴۴ حبیب فروزنده از آذربایجان شرقی، در رده سنی ۴۵_۴۹ جواد دنیادیده ازآذربایجان شرقی ودر رده سنی ۵۰_۵۴ نیز مجید ربیعی از هرمزگان توانستند به مدال طلا دست پیدا کردند.
 
همچنین در رده سنی ۵۵-۵۹ حسین محمودی از مازندران الف، در رده سنی ۶۰-۶۴ صمد برهانی حقیقی از خوزستان و در رده ۶۵ به بالا نیز ایرج برویس از بوشهر قهرمان شدند.
 
رقابت های تایم تریل انفرادی در مسافت ۱۵ کیلومتر نیز امروز شنبه در مسیر کمربندی غربی فریدونکنار برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد

مسابقات تور جهانی تنیس با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مسابقات تور جهانی تنیس با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان از امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ به مدت دو هفته در ساری آغاز شد.

تور جهانی «تنیس جونیور»، رقابت‌های بین‌المللی مخصوص جوانان است که ورزشکاران زیر ۱۸ سال در آن حاضر می‌شوند تا برای بالا بردن رنکینگ خود، امتیاز کسب کنند، این رقابت‌ها محدودیتی در تعداد برگزاری ندارد اما هر کشوری با توجه به جایگاه جهانی تنیس خود، می‌تواند تا سطح خاصی آن را برگزار کند که هر چقدر سطح مسابقه بالاتر باشد، امتیاز قابل دریافت برای بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

در این ارتباط امیر دریایی رئیس هیئت تنیس استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: تور جهانی تنیس « G ۳۰» برای تنیسورهای رده سنی زیر ۱۸ سال از صبح امروز یکشنبه در مجموعه ورزشی آرامش واقع در ساری آغاز شده است.

امیر دریایی با اشاره به اینکه پیش از ۲۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ ورزشکار دختر پسر از کشورهای روسیه، مولداوی، ترکیه و همچنین ایران برای حضور در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مدت برگزاری این تور ورزشی دو هفته است که هر هفته به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس مازندران افزود: در گذشته کشور ایران اجازه برگزاری مسابقات تا سطح G ۳۰ را داشت اما در گذر زمان موفق شد که مسابقات G ۶۰ و G ۱۰۰ را برگزار کند و در سال‌جاری نیز جواز برگزاری مسابقات G ۲۰۰ را نیز دریافت کرد که سطح دوم رقابت‌های جوانان است، برترین سطح این رقابت‌ها G ۳۰۰ است که به زودی اجازه کسب آن را نیز دریافت کنیم، البته در حال حاضر ایران تنها کشوری در غرب آسیا است که رقابتی در این سطح را برگزار می‌کند.

کد خبر 746610

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد