Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی در بازی اودینزه از بازیکنانش انتظار واکنش‌های سریع و به موقع را دارد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، لوچانو اسپالتی انتظار دارد تیمش در بازی هفته پیش‌روی رقابت‌های سری A ایتالیا مقابل اودینزه واکنشی سریع و مناسب نسبت به ناکامی‌های اخیر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: در بازی با اودینزه یک واکنش فوری و قاطع از تیم می‌خواهم. چنین چیزی بسیار ضروری است. شاگردانم شایسته حمایت از سوی هواداران هستند چون نشان دادند از اتفاقات اخیر چقدر ناراحت هستند.آن‌ها حالا به دنبال شروعی دوباره هستند.

اسپالتی در ادامه افزود: وقتی به اینتر آمدم این تیم با اختلافی 29 امتیازی از صدر جدول در رتبه هفتم قرار داشت و حالا با اختلافی 14 امتیازی در رتبه سوم هستیم. ما به کار خود اعتقاد داریم و برای رسیدن به اهدافمان تلاش می‌کنیم. سری A  حالا کاملا متعادل است و به غیر از یوونتوس، سایر تیم ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. موظفیم به مسیر اصلی برگردیم و این اتفاق باید در بازی با اودینزه رقم بخورد.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/Pne/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس