Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:31:33 GMT

مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۱۹۸

مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان برگزار شد

در مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان، تیم‌های دیجی تندرست و دانشگاه آزاد صدرنشین شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور که با نام آذر نصیری، قهرمان سابق تیم ملی در ۲۲ و ۲۳ آذر به میزبانی‌ هیأت تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شد، با صدرنشینی تیم‌های دیجی سلامت و دانشگاه آزاد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم هر کدام با هشت امتیاز به کار خود پایان دادند.

دیجی تندرست با مریم فرعی، ملیکا کرمی، فاطمه مختار رضایی، کیمیا رستمی و پانیذ ویزواری به سرمربی‌گری نسیم رنجبر و دانشگاه آزاد با غزاله ملاطلب، صبا صفری، مهشید صامت، مینا پورموسوی و هلیا اصغری با سرمربی‌گری آزاده سرافراز در این مسابقات شرکت کردند.

تیم‌های دیجی تندرست، دانشگاه آزاد، نامی‌نو اصفهان، شهرداری شهر بابک، رشد ورزش ایرانیان البرز، مناطق نفت‌خیز جنوب، اکباتان همدان و ساسان کرمان در مرحله اول لیگ برتر حضور داشتند و هر کدام چهار بازی انجام دادند.

مرحله دوم‌ این مسابقات ۱۳ تا ۱۵ دی ماه در تهران در آکادمی احتشام‌زاده برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دسته آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد