Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: انتشار تصاویر پسر دوازده ساله برزیلی که از کودکی به جای بچه‌ها با حیوانات وحشی و خطرناک همبازی است، در شبکه‌های مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش دیلی میل، پدر و مادر «تیاگو» زیست شناس بوده و بواسطه شغل شان در منطقه‌ای حفاظت شده که بزرگ‌ترین گربه سانان قاره را در خود جای داده است زندگی می‌کنند و به همین خاطر فرزندشان نیز از کودکی با این حیوانات آشناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر منتشر شده از این پسر جسور او را در حال آب‌تنی در دریاچه‌ای کنار دو جگوار نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد جگوارها نیز در کنار او احساس آرامش دارند.

مادر تیاگو می‎گوید هیچ وقت بین پسرش و جگوارها برخوردی پیش نیامده. او البته روی این موضوع هم تأکید دارد که آن‎ها در هیچ شرایطی تیاگو را با این حیوانات تنها نگذاشته‎اند.خانواده تیاگو در حال حاضر از ۱۴ جگوار نگهداری می‌‌کنند که شامل ۴ توله و ۸ حیوان بالغ می‎شود.این خانواده در طول دهه‌‌های اخیر در مجموع از ۳۵ حیوان نگهداری کرده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این زن عضو باند شغال های سیاه بود/ او زن ها را برای همدستانش شکار می کرد این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس امیر عباس سرطانی به آرزویش رسید و بعد به آسمان پرواز کرد+ عکس قتل فریبا پس از انتشار عکس های زشت وقتی چهار چوپان تهرانی مست کردند / پا به کلانتری و بهشت زهرا کشید اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پسر عکس تصاویر عجیب حیوانات وحشی عکس قتل مرد دختر زن زندگی فیلم عروسی خیانت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت

سیلوا فاصله چندانی تا بازگشت به فوتبال برزیل ندارد

طرفداری | چند روز پیش خبر رسید که تیاگو سیلوا قراردادش را با چلسی تمدید نمی‌کند و در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا می‌شود. این بازیکن در سال ۲۰۲۰ از پاری سن ژرمن راهی چلسی شد و با این تیم، ۳ جام از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود

به گزارش گل، سیلوای ۳۹ ساله با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافته و فاصله چندانی تا بازگشت به این باشگاه برزیلی ندارد. سیلوا علاوه بر پرورش در آکادمی فلومیننزه، سه سال هم برای رده بزرگسالان این تیم به میدان رفته بود و این احتمال وجود دارد که او پس از ۱۵ سال، بار دیگر پیراهن تیم سابقش را به تن کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری
  • ‌ماجرای حیوانات عجیب تهرانپارس!