Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف به سرکردگی عربستان تنها در ۲۴ ساعت نخست توافقنامه سوئد ۲۱ بار آن را نقض کرده و به شکل‌های مختلف به شهر الحدیده حمله کرد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در حالی که مدت زمان زیادی از توافق آتش‌بس در الحدیده یمن نمی‌گذرد منابع خبری از وقوع درگیری‌هایی در مناطق حومه شرق الحدیده خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین المیادین خبر داد که جنگنده‌های سعودی مناطقی را در التحیتا و بیت الفقیه طی 7 بار بمباران کرده و اقدام به پرتاب بمب‌های خوشه‌ای در مزارع منطقه المجامله در الحدیده در غرب یمن کردند.

از سوی دیگر، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که ائتلاف به سرکردگی عربستان طی ساعت‌های گذشته بیش از 50 خمپاره را به منطقه التحیتا در الحدیده شلیک کرده است.

"سرهنگ یحیی سریع" سخنگوی ارتش یمن گفت:  در 24 ساعت نخست پس از مذاکرات سوئد، ائتلاف به سرکردگی عربستان 21 حمله هوایی را انجام داده و توپخانه‌های آنها بیش از 100 خمپاره را به صورت بی هدف به سوی مناطق مسکونی شهر الحدیده شلیک کردند. همچنین مزدوران آنها نیز پس از پایان گفتگوها تلاش کردند که از جبهه‌های ساحل غربی به داخل الحدیده نفوذ کنند که مبارزان یمنی مانع از این نفوذ شدند.

یحیی سریع اضافه کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش دارند تا شرایط را برای موفقیت تلاش‌های صلح فراهم کرده و به درد و رنج مردم یمن پایان دهند.

وی تاکید کرد که ارتش یمن آماده پاسخ به هرگونه نقض آتش بس است.

حمله ائتلاف عربستان به الحدیده تنها چند ساعت پس از آن روی داد که طرف‌های یمنی در مذاکرات استکهلم بر توقف فوری درگیری‌ها در الحدیده و بندرگاه‌های آن و الصلیف و راس عیسی توافق کردند.

همچنین دو طرف توافق کردند که هیچگونه استحکامات نظامی در استان و شهر الحدیده وجود نداشته و تمامی تجهیزات نظامی از این شهر برچیده شود.

R36486/P36461/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست