Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با تلاش بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی سلسله جلسات آشنایی پیش از ازدواج با عنوان "فصل وصل" با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی دوشنبه 26 آذر برگزار می شود.

این مراسم ساعت 13:30 در سالن دکتر پاک دشت دانشکده ی فنی و مهندسی در راستای آشنایی دانشجویان با اصول صحیح و موفق در انتخاب همسر، کسب اطلاعات مفید و کارشناسی شده در مورد فرآیندخواستگاری و ازدواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

300 / 167 ازدواج دانشجویی شهاب مرادی فصل وصل دانشگاه آزاد تهران مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی شهاب مرادی فصل وصل دانشگاه آزاد تهران مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون به دعوت گایینی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران از امکانات این مجموعه علمی تحقیقاتی بازدید کردند.

پس از بازدید امکانات ورزشی این دانشکده جلسه‌ای ویژه ترتیب داده شد که منجر به امضای تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال و دانشگاه تهران گردید.

اجرای طرح‌های پژوهشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف فوتبال، کمک به استعدادیابی، کمک به تدوین برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت فدراسیون فوتبال، برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای دانشجویان دانشکده و. بخشی از این سند تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جديد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی شد
  • امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران
  • امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال و دانشگاه تهران
  • امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • تامین نیروی ماهر با تأسیس دانشکده‌های جوارصنعت
  • در دانشکده الهیات دانشگاه تهران
  • آخرین آمار ثبت شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان اعلام شد
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی