Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با تلاش بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی سلسله جلسات آشنایی پیش از ازدواج با عنوان "فصل وصل" با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی دوشنبه 26 آذر برگزار می شود.

این مراسم ساعت 13:30 در سالن دکتر پاک دشت دانشکده ی فنی و مهندسی در راستای آشنایی دانشجویان با اصول صحیح و موفق در انتخاب همسر، کسب اطلاعات مفید و کارشناسی شده در مورد فرآیندخواستگاری و ازدواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

300 / 167 ازدواج دانشجویی شهاب مرادی فصل وصل دانشگاه آزاد تهران مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی شهاب مرادی فصل وصل دانشگاه آزاد تهران مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی