Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم،‌ امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل پارس جنوبی گفت: خدا را شکر با حمایت هواداران سه امتیاز این بازی را گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در خصوص صحبت‌های روز گذشته بازیکنان استقلال و اینکه آنها اعتقاد داشتند داوری‌ها به سود پرسپولیس است،‌ تصریح کرد: من یک سوال دارم،‌ تا الان یک بازیکن پرسپولیس در مورد تیم‌های دیگر صحبت کرده است؟ بعد از بازی با الدحیل و السد رسانه‌های قطری همه از تیم ما تمجید کردند،‌ آیا در آسیا هم داوران به ما کمک کردند؟ بازیکنان ما به فکر توجیه نیستند و با تمام توان وارد زمین می‌شوند تا نتیجه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بحث مالی است، من از وزارت ورزش خواهش می‌کنم یک بازرس به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بفرستد و میزان قراداد بازیکنان و  میزان پرداختی‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: اگر هم بحث داوری است،‌ من از عادل فردوسی‌پور خواهش می‌کنم در برنامه 90 شفاف‌سازی و داوری‌های را بررسی و اعلام کند که در دو سه سال اخیر داوری‌ها به نفع استقلال بوده یا پرسپولیس. بازیکنان ما روز گذشته از این صحبت‌ها خیلی ناراحت بودند، این توهین به شعور 40 میلیون هوادار است!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟