Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا به اقدام چین در بازداشت دو شهروند کانادایی واکنش نشان داده و آن را غیر قابل قبول توصیف کرد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، "مایک پامپئو" وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری با "جیمز ماتیس" وزیر دفاع آمریکا و همتایان کانادایی خود گفت:  بازداشت دو شهروند کانادایی در چین غیرقابل قبول بوده و آنها باید بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین هفته پیش در واکنش به اقدام کانادا در بازداشت مدیر مالی شرکت هوآوی به درخواست آمریکا، اقدام به بازداشت دو شهروند کانادایی کرد.

"منگ وانژو" مدیر مالی شرکت هوآوی متهم است که تحریم‌های آمریکا علیه ایران را نقض کرده است.

سفارت چین در کانادا در واکنش به بازداشت وانژو تاکید کرد که حقوق انسانی وی به شدت نقض شده است.

سفارت چین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: به درخواست آمریکا، کانادا اقدام به بازداشت شهروند چینی کرده که هیچکدام از قوانین آمریکا و کانادا را نقض نکرده است. طرف چینی قاطعانه و به شدت با اینگونه اقدامات که آسیب جدی به حقوق انسانی قربانی وارد می‌کند مخالف است. چین از آمریکا و کانادا می‌خواهد تا فورا اقدام اشتباه خود را تصحیح کرده و آزادی شخصی خانم منگ وانژو را بازگرداند.

انتهای پیام/.

R36486/P36461/S8,87,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قابل قبول هوای پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (۷ فروردین) در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط پاک قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۵ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود؛‌ بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از هوای تهران چه خبر؟
  • ثبت هوای پاک در ۴ منطقه تهران
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • هوای تهران قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت
  • کیفیت هوای مشهد پاک است
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است