Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالکان میلان می خواهند جریمه یوفا سبک‌تر از چیزی شود که اعلام شده است.

طرفداری- حکم یوفا در قبال قانون شکنی روسونری در رعایت فیرپلی مالی مشخص شد. 12 میلیون یورو از محل درآمد میلان از لیگ اروپا مصادره خواهد شد و همچنین محدودیت‌هایی در لیست اروپایی فصل آتی میلان شاهد خواهیم بود. همچنین میلان باید تا ژوئن سال 2021 تراز مالی خود را مثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کارلو فستا از نشریه IlSole24ORE، مالکان آمریکایی میلان در حال مشاوره با وکلای خود هستند تا شرایط اعتراض به حکم یوفا را بررسی کنند. الیوت می خواهد این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش ببرد و به نوعی با یوفا جدالی دوباره انجام دهد، جدالی که دفعه قبل، الیوت پیروز آن بود. الیوت باور دارد 12 میلیون یورو جریمه و فرصت سه ساله برای متعادل کردن تراز مالی باشگاه مناسب نیست، زیرا هم اکنون بازیکنانی در تیم هستند که دستمزدهای سنگین دریافت می کنند.

علاوه بر این آمریکایی ها باور دارند تخلفی که در بین سال های 2014 تا 2017 صورت گرفته، به هیچ وجه مربوط به آن ها نیست و نباید اشتباه مدیریت قبلی، گریبان گیر آن ها شود. چیزی که مشخص است، الیوت دست بردار نخواهد بود و می خواهد مانند دفعه قبل که حکم یوفا کاملا برگردانده شد، این بار هم در دادگاه TAS، پیروز از جلسه بیرون آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

به گزارش تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.   در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.   کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبرو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.   در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.   حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری هستیم
  • اعتراف لورکوزن: یک سال دنبال ژابی بودیم!
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس