Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بهرامی نژاد، رییس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: دور اول تا چهارم مرحله ی رفت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور در رده ی بزرگسالان با حضور تیم های نامی نو اصفهان، شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد اسلامی، دیجی سلامت، ساسان کرمان، مناطق نفت خیز جنوب، اکباتان همدان و رشد ورزش ایرانیان البرز 22 و 23 آذر جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم شهرداری شهربابک با ترکیب مهشید اشتری، پریناز حاجیلو، شیما صفایی، فاطمه جمالی فر، سارا شهسواری، ندا پیل افکن، سارا هزاردستان، صبا خدادادپور، به سرپرستی زهره رستمی و سرمربیگری حمیده ایرانمنش به عنوان نماینده استان کرمان در این رقابت ها حضور یافت.

بهرامی نژاد تصریح کرد: تیم باشگاه ساسان کرمان( آینده سازان ) دیگر نماینده استان کرمان، متشکل از مینا فتح الله نژاد، زهره خیامیان، یاسمن زارع، غزل جهانگرد، ساینا سیدی، مهسا رنجبر، ساره امیراسماعیلی به سرمربیگری زهره خیامیان در این مسابقات حاضر شد.

وی یادآور شد: دور پنجم، ششم و هفتم مرحله ی رفت 13 و 14 دی ماه و دور اول و دوم برگشت این رقابت ها نیز 14 و 15 دی ماه به میزبانی تهران برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

حضور بانوان کرمانی در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران