Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@15:34:21 GMT

سالاد سزار برای گیاه خواران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۴۸۷

شاید خوردن سالادهای تکراری برایتان خسته کننده شده باشد پس در این مطلب با ما باشید تا با طرز تهیه یک نوع سالاد متفاوت و خوش طعم آشنا شوید که به راحتی تهیه می‌شود. ناطقان: اگر این روزها سری به انواع رستوران های لوکس بزنید می بینید که گاها تنوع و قیمت سالاد از غذای اصلی بیشتر است. در تهیه سالاد تنوع زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمی خلاقیت خوشمزه ترین سالاد ها را درست کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت درست کردن سالاد این است که زمان کمتری برایش صرف می کنید و همچنین برای سلامتی خود نیز ارزش زیادی قائل شده اید.


طرز تهیه:

1.فر را با دمای 90 درجه سانتیگراد گرم کنید. نخودها را با روغن زیتون مخلوط کزده و در سینی مخصوص فر بریزید و به مدت 15 تا 20 دقیقه حرارت دهید تا به خوبی ترد و طلایی شوند.

2.نان را به قطعات کوچکتر برش دهید و سیر را به دو تکه تقسیم کنید. سیر را روی تمام قطعات نان ماساژ دهید. سپس نان ها را روی سینی فر بچینید. روی آن رزماری بپاشید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید تا برشته شوند.

3.کلم بروکلی را در کاسه ای بزرگ بریزید و آن را با روغن زیتون و آب لیمو مخلوط کنید. سپس به مدت 10 دقیقه کلم ها را ماساژ دهید تا رنگ برگ های آن به سبز تیره تغییر رنگ دهند.

4.سیر، شیر سویا و سرکه را با هم ترکیب کنید تا سس سالاد آماده شود.

5.برای سرو کردن، کلم را با 3/2 سس مخلوط کنید و نان و نخود را روی کلم ها قرار دهید. منبع: مشرق برچسب ها: سالاد ، سزار ، گیاه خواران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سالاد سزار گیاه خواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • خواص درمانی گیاه عطسه
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • تعریف کمپوست
  • رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه
  • برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از باغ های آبیز
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏