Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@06:06:21 GMT

کارشناسی داوری ماهینی علیه استقلال !

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۵۲۵

روز گذشته بازیکنان استقلال که از کسب نتیجه تساوی برابر پدیده ناراحت بودند علیه تصمیمات داوری واکنش تندی نشان دادند و آن را به تیم پرسپولیس مربوط ساختند. به خصوص مهدی رحمتی که به کنایه گفت: رسپولیسی ها بنده خدا همه چیز به ضرر شان است. ما پول داریم، داوری به سودمان است و همه امکانات برای ما است اما آن بنده خدا ها چیزی ندارند!

حال حسین ماهینی، کاپیتان دوم تیم پرسپولیس متعجب از این سخنان در گفت و گو تصویری با روزنامه گل واکنش جالبی نسبت به بازیکنان استقلال داشت و گفت:

مهدی رحمتی از دوستان خوب من است و از مصاحبه دیروز آن تعجب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اصلا عادت نداریم در مورد تیم حریف صحبت کنیم. ما کار خودمان را می‌کنیم و یاد گرفتیم بجنگیم و تلاش کنیم. در این چند وقت یچه‌های خیلی جنگیدن و سخت تلاش کردند و توانستند این نتایج را کسب کنند. اما وقتی حرفی زده می‌شود باید جوابشان را داد. می‌گویند که داور نتیجه تعیین می‌کند؛ از پارسال شروع می‌کنم و برنامه نود منبع حرفم است و بیشترین ضرر برای پرسپولیس بود. استقلال یک تیمی است که از همه بیشتر سود کرد. بازی آن‌ها با صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی فکر کنم آقای فغانی هم داور بودند. گل استقلال آفساید بود و یک پنالتی هم برای نفت آبادان گرفته نشد. همین امسال بازی با ذوب‌آهن، وریا غفوری یک ضربه به سر بازیکن آن‌ها وارد کرد و همه گفتند جریمه‌اش اخراج است. اما اخراج نشد و دو گل وارد دروازه حریف کرد. بازی دیروز هم که صحنه اول آفساید نبود اما خطا روی دروازه‌بان آن‌ها بود که گرفته نشد.

وی در ادامه گفت:

بازی روز گذشته در دقیقه 10 آقای دانشگر باید اخراج می‌شد که نشد. اشتباهات داوری یک چیز طبیعی است. یک زمانی به نفع پرسپولیس گرفته شده ولی خیلی مواقع به  ضرر ما بوده است. از عمد که این کارها را انجام نمی‌دهند و داور هم مثل بقیه اشتباه می‌کند. نباید ضعف فنی و مشکلات تیمی خود را فقط بر سر داور بیاندازید. یک روز می‌گویند وزیر پرسپولیسی است و به آن گیر می‌دهند. روز دیگر می‌گویند پرسپولیس از داوری سود دیده و به ما ضرر می‌رساند. به جای اینکه آنقدر در مورد تیم ما صحبت کنند بیایند بر نقاط ضعف تیمشان تمرکز کرده و آن را رفع کنند. این خیلی بهتر است و می‌توانند پیشرفت کنند. دو، سه تیم در مورد تیم ما صحبت می‌کنند که 2 برابر پرسپولیس هزینه کرده‌اند. تیم ما دو سال است اصلا بازیکن نگرفته اما استقلال چهار بازیکن را از دست داده اما 17 بازیکن جذب کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پول مصاحبه بازی صنعت نفت نیمه نهایی جام حذفی نفت آبادان مشکلات استقلال بازی پرسپولیس مشکلات نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول