Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@07:12:43 GMT

ساخت ۵۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۵۳۸

ساخت ۵۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور

به گزارش ایسکانیوز، مهدی درخشان گفت: امروز به همراه مدیران درمان تامین اجتماعی پنج استان کشور میزبان مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان هستیم تا در مورد موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از بخش‌های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان گفت: اقدامات بسیار خوبی به خصوص در ارتقای هتلینگ این بیمارستان انجام شده که این امر در بهبود کیفیت ارائه خدمات نیز موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به ورود دستگاه‌های پیشرفته نظیر «MRI» و «سی تی اسکن» به بیمارستان آتیه طی سال‌های اخیراشاره کرد و افزود: تمام این اقدامات در راستای کسب رضایتمندی بیمه‌شدگان نسبت به ارائه خدمات بهتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تمام حوزه‌ها خدمات خوبی از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان ارائه می‌شود، گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی استان توانسته شاخص‌های خوبی را در کشور به دست آورد.

درخشان با بیان اینکه در بخش زنان و زایمان، مامایی، اورژانس و بستری اقدامات خوبی در تامین اجتماعی همدان انجام گرفته شده است، افزود: بخش‌های ویژه‌ای به بیمارستان آتیه همدان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات پشت صحنه است و بیماران آن را نمی‌بینند نظیر کار در حوزه تاسیسات بیمارستانی، خاطرنشان کرد: تاسیسات بیمارستان آتیه همدان بسیار پیشرفته است و اقدامات خوبی در راستای تامین امنیت بیماران و پرسنل انجام شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: حوزه پشتیبانی بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان پیشرفت‌های خوبی داشته که حاصل تلاش‌های مدیران و سایر دست‌اندرکاران است.

درخشان افزود: ۵۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور در حال ساخت است که در آینده از طریق این مراکز خدمات بیشتری ارائه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تقریباً ۵۲ مرکز درمانی نیز در دست طراحی است، گفت: این پروژه‌ها طی دو یا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و شاهد تحول بزرگی در حوزه درمان تامین اجتماعی خواهیم بود.

درخشان با بیان اینکه طی چند سال اخیر تقریباً ۱۲ مرکز درمانی در کشور افتتاح شده در حالی که ۵۲ مرکز در حال ساخت است، افزود: تحول بزرگی در دسترسی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به خدمات ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه برنامه اصلی سازمان تامین اجتماعی طی دو یا سه سال آینده روی چند محور خواهد بود، گفت: افزایش کیفیت خدمات در کنار افزایش کمیت خدمات و نیز اجرای طرح بزرگ «خوش‌رویی» از اهداف مورد نظر است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در طرح «خوش‌رویی» تشویق همکاران به ارائه خدمات همراه با برخورد بسیار خوب توأم با لبخند به بیماران و همراهان آنها مورد توجه است، افزود: این طرح دستوری نیست و تلاش شده از تمام همکاران ایده گرفته و همه در آن مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح «خوش‌رویی» طرح ابتکاری است که همکاران با اجرای دقیق آن تشویق خواهند شد، گفت: امیدوارم علاوه بر افزایش کمی خدمات در بعد ارائه خدمات توام با لبخند بتوانیم سرآمد باشیم.

انتهای پیام/

20 / 20 معاون درمان سازمان تامین اجتماعی مهدی درخشان ساخت ۵۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور مراکز درمانی بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی مهدی درخشان مراکز درمانی بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، یکی از امکانات حیاتی و بنیادین هر بیمارستان برای حفظ جان و کمک به روند بهبود بیماران گاز اکسیژن است. پایش مداوم کیفیت این گاز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

خلوص و فشار از مهمترین پارامتر‌های اکسیژن در مراکز درمانی‌اند که باید تحت نظارت باشند. در همین راستا محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی شدند که میزان اکسیژن محیط را اندازه گیری می کند.

این دستگاه یک سیستم کنترل، نظارت، مدیریت و آنالایزر اکسیژن است و به منظور توزیع گاز اکسیژن سالم و بدون افت پارامتر‌ها در بیمارستان و مراکز درمانی تولید شده است.

نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی این دستگاه، هرکدام یک شاخص و پارامتر را مدیریت یا کنترل می‌کنند. به عنوان مثال یک دستگاه، خلوص و دستگاه دیگر فشار را مدیریت می‌کند. دستگاه تولیدی این شرکت علاوه بر اندازه‌گیری مصرف( فلو) گاز اکسیژن، میزان خلوص و فشار اکسیژن را نیز نظارت و مدیریت می‌کند.

کیفیت، صحت، دقت و اندازه‌گیری این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی بالاتر است و بنابر نیازسنجی تیمی مجرب از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند