Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حامد کاویانپور، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان مقابل پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. پرسپولیس بعد از یک هفته جنجالی توانست با یک برد شیرین پاسخ اما و اگرها را بدهد.

وی ادامه داد: معتقدم بازیکنی که در جریان بازی خطا بی مورد می‌کند و یا به داوری اعتراض دارد، میزان کیفیت بازی خود را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل مختلفی وجود دارد برای بازیکنی که به راحتی کارت زرد دریافت می‌کند.؛استرس، فشار روانی، مباحث فنی و بدنی می‌توانند شرایطی ایجاد کنند تا بازیکن در زمین نتواند تمرکز لازم برای بازی را داشته باشد. سیامک نعمتی از بازیکنان خوب ایران است اما باید در نیم فصل دوم نکات ضعف خود را برطرف کند.

کاویانپور با اشاره به اینکه با هرگونه تعطیلی لیگ برتر مخالف هستم، افزود: تعطیلی زیاد در میانه راه مناسب نیست زیرا هر کاری نظم خاص خود را دارد که با تعطیلی‌های بلند مدت شرایط برای تیم‌ها سخت می‌شود. از طرفی این تعطیلی‌ها می‌تواند به نفع تیم‌ها باشد. بازیکنان جدید در یک فضای مناسبی می‌توانند با تیم هماهنگ شوند. 

وی با تاکید بر اینکه برانکو در استفاده از بازیکنان جوان بسیار باهوش است، اضافه کرد: برانکو به بازیکنان جوان شناخت کامل دارد. سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند که بازیکنان جوان را در چه زمانی به میدان بفرستد تا جوانان تیم قدر ارزش و تیمی که در آن بازی می‌کنند را به خوبی بدانند.

کاویانپور درباره شعار علیه کی‌روش توسط هوادران و پیام بحث برانگیز اینستاگرامی سرمربی تیم ملی ایران، گفت: کی‌روش به تیم ملی ایران شخصت و خدمات خوبی ارائه کرد اما به دلیل آنکه در ابزار و امکانات پیشرفته نیستیم کی‌روش به این راحتی درباره همه مسائل صحبت و اعتراض می‌کند در صورتی که وی هرگز در اسپانیا با این ادبیات صحبت نخواهد کرد. برانکو هرگز به دنبال درگیری نیست. وی در فضای آرام با تفکرات خود و توانایی‌هایش پاسخ منتقدان را می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ادبیات استرس پرسپولیس نیم فصل دوم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرسپولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف می‌گوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.


 

دیگر خبرها

  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...