Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده، ۲ لژیونر فوتبال ایران به پرسپولیس و اظهار نظر برخی کارشناسان بیان کرد: تصمیم گیرنده اصلی در این باره برانکو، سرمربی تیم است و من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم و مهم ترین شخص، برانکو است که می تواند در این باره جواب دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد احتمال قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا قهرمان شود، زیرا حق بازیکنان است و امیدوارم بچه ها با تمام وجودشان برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان در مورد وضعیت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: ۴-۵ بازیکن جدید که همه می دانند را جذب کردیم و به طور قطع به درد مان خواهد خورد. مسئولان باید مشکلات را بررسی کنند و برانکو، سرمربی تیم نیز برای رفع این مشکلات فکر‌های زیادی کرده و تلاش می‌کند که تیم آماده ای برای نیم فصل دوم داشته باشیم. باید در ۳ جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقه دهیم و مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی بیشتر از آن چیزی است که از بیرون دیده می‌ شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی ناجی پورتو شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی ایران در لیگ پرتغال است.طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت 10 میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (11 میلیون یورو) برابری می‌کند. به نقل از فارس طارمی هفته جاری بعد از بیش از 4 ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در 2 ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی 2 بر 2 را در دقیقه 82 مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896295

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند