Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، ارتش نیجریه روز جمعه با متهم کردن صندوق کودکان سازمان ملل، یونیسِف (UNICEF) به «آموزش اشخاصی خاص برای فعالیت های مخفی», کلیه فعالیت های این آژانس سازمان ملل را در نیجریه به حال تعلیق درآورد.
طبق بیانیه منتشر شده نیجریه, به دلیل اینکه یونیسف «وظیفه اصلی خود را در تامین اقلام مورد نیاز رفاه کودکان و افراد آسیب پذیر رها کرده است,» کلیه فعالیت های یونیسف تا اطلاع ثانوی به حال تعلیق درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اونیاما انواچوکوو, سخنگوی ارتش نیجریه مدعی شده است یونیسف این هفته در شهر مایدوگوری مرکز ایالت بورنو و نقطه شروع فعالیت گروه تروریستی بوکوحرام, برای گروهی از افراد آموزش هایی برگزار کرده است.
وی در ادامه یونیسف را به آسیب رساندن به تلاش های ضد تروریستی نیجریه متهم کرده است.
در پی این موضوع مقامی از یونیسف که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد این آژانس به دنبال بررسی اقدام ارتش نیجریه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نيجريه يونيسف فعاليت تعليق بيانيه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • یونیسف: کشتار کودکان در غزه باید متوقف شود
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد