Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@13:27:34 GMT

آغاز عملیات انتقال پایگاه نظامی آمریکا در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۷۳۸

آغاز عملیات انتقال پایگاه نظامی آمریکا در ژاپن

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از آسیاویژن، دولت مرکزی ژاپن عملیات انتقال پایگاه نظامی آمریکا در داخل استان اوکیناوا را آغاز کرد.

دولت ژاپن به رغم مخالفت و اعتراض‌های ساکنان اوکیناوا عملیات انتقال پایگاه نظامی آمریکا را در این استان جنوبی آغاز کرد. کارگران با ریختن شن و ماسه در منطقه ساحلی هِنوکو مقدمات احداث پایگاه نظامی جدید آمریکا را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌ها معترض صبح امروز جمعه در مقابل محل جدید احداث پایگاه نظامی تجمع کردند. انتقال پایگاه نظامی فوتنما به دلیل درگرفتن منازعات میان دولت‌های مرکزی و محلی برای مدتی متوقف شده بود. پایگاه فوتنما در اوکیناوا در منطقه‌ای با تراکم بالای جمعیت قرار دارد و ۷۰ درصد این استان را اشغال کرده است.

حجم بالای ترافیک هوایی نظامی، نگرانی‌های ایمنی و امنیتی برای ساکنان اوکیناوا ایجاد کرده است. این در حالیست که توکیو و واشنگتن می‌گویند انتقال پایگاه در داخل استان اوکیناوا تنها راه حل است. بحث بر سر انتقال پایگاه بیش از ۲۰ سال پیش میان توکیو و واشنگتن آغاز شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پایگاه نظامی آمریکا ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کتک زدن یک معترض توسط پلیس اسرائیل (+فیلم) وقتی کشاورزان اروپا را به هم می‌ریزند/ چرا و چگونه؟ (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • افزایش انتقال باکتری‌های مقاوم به دارو به طبیعت
  • افزایش انتقال باکتری‌های مقاوم به دارو از جوامع انسانی به طبیعت
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی