Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: اطلاع رسانی اتحادیه یا فضای مجازی برای روشن شدن قیمت ها و شفاف شدن داد و ستدهاست نه خرید و فروش. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت طلا از روز گذشته در این پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر اعلام می شود و قصد داریم اطلاع رسانی لحظه ای شود تا مردم راحت تر بتوانند تصمیم گیری کنند و اطلاعات اولیه ای از قیمت طلا و سکه داشته با شند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: صنعت طلا و جواهر دارای پایگاه اطلاع رسانی رسمی نبود که هدف از ایجاد این پایگاه اطلاع مردم از قیمت های روزانه و کاهش بارترافیک است تا اصناف نیز برای اطلاع از پرونده های صنفی به این پایگاه ورود کنند و تعامل بهتری با بازار انجام شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره اشکالات سایت قبلی طلا و جواهر گفت: پایگاه قبلی منتسب و زیر مجموعه به اتحادیه نبود، 5 سال پیش این پایگاه تهیه شد که قرار شده بود اطلاعات صنفی به مجموعه صنعت طلا و جواهر ارائه شود اما اطلاعات این پایگاه تبلیغاتی از یک شرکت بود که اکنون تعطیل شده است.

محمد ولی در ادامه گفت: پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه فقط قیمت ها و اطلاعات صنفی را اعلام می کند و هیچ خرید و فروشی در این پایگاه انجام نخواهد شد.

او افزود: راهکارها و پیشنهاداتی داده شده تا از خرید و فروش طلا در فضای مجازی جلوگیری شود.

محمدولی در ادامه گفت: خرید و فروش در فضای مجازی و پایگاه های اطلاع رسانی به نفع مردم و مجموعه اتحادیه طلا و جواهر نیست.

او افزود: از مسئولین تقاضا داریم فضاهای مجازی که خرید و فروش طلا را انجام می دهند ببندند، مردم نیز فعلا در فضای مجازی خرید و فروش طلا انجام ندهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه گفت: ارز و طلا در قیمت گذاری مکمل هم هستند و ما هم مستثنی از بقیه کشورها نیستیم و اگر بتوانیم به آرامش برسیم به قیمت جهانی برخواهیم گشت، مناسبت ها قیمت طلا را تعیین نمی کند بلکه قیمت طلا فقط متاثر از انس جهانی و ارز است.

او افزود: وضعیتی که در سال 97 اتفاق افتاد در قیمت طلا تاثیر گذار بود اما برای اتحادیه طلا و جواهر و صنف طلا فقط گردش کاری و داد وستد مهم است و به دنبال ثبات در بازار و خرید و فروش بر اساس قدرت خرید مردم است. بنابراین از مردم تقاضا می شود که در خرید طلا فقط به سمت خرید مصنوعات طلا حرکت کنند و فقط طلا را از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب خریداری کنند.

کشتی آرای: ادامه روند نزولی قیمت ها در بازار طی روزهای آتی/ سکه یک روزه 250 هزار تومان ارزان شد

 

محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر هم گفت: اطلاع رسانی از طریق اتحادیه یا فضای مجازی برای روشن شدن قیمت ها و شفاف شدن داد و ستدهاست که فضای مجازی به کمک رسانه ها آمده است.

او گفت: نکته حائز اهمیت این است که بارها درباره خرید و فروش طلا در فضای مجاز هشدار داده ایم و این کار تخلف صنفی محسوب می شود. در فضای مجازی می توان تبلیغ کرد اما خرید و فروش به دلیل کنترل های تعیین عیار و قیمت مجاز نیست و نباید انجام شود.

اتحادیه بارها از رسانه ها و تریبون صدا و سیما اعلام کرده که خرید و فروش طلا در فضای مجازی مجاز نیست و برای هیچ شرکت و موسسه ای مجوز خرید و فروش در فضای مجازی و پایگاه اطلاع رسانی طلا و جواهر صادر نشده است.

او افزود: در خرید و فروش طلا داشتن فاکتور و سند خرید الزامی است بنابراین در فضای مجازی به دلیل نداشتن فاکتور طلا تبعات قانونی وجود دارد.

کشتی آرای در ادامه درباره سیر نزولی قیمت طلا گفت: آخرین قیمت سکه در روز پنج شنبه 3 میلیون و 620 هزار تومان بود که با کاهش  240 هزار تومانی در یک هفته 5 و 2 دهم درصد کاهش قیمت را نشان داد. هر گرم طلای 18 عیار نیز به رقم 317 هزار و 400 تومان رسید که با کاهش 31 هزار تومان در یک هفته، نشان دهنده 8/5 درصد کاهش قیمت بوده است اما اختلاف کاهش قیمتی سکه و گرم طلا بازهم حباب دارد که بانک مرکزی و مقامات انتظامی همچنان در جمع آوری واسطه ها همکاری دارند تا در قیمت طلا نیز به ثبات قیمت برسیم.

او درباره تاثیر شب یلدا بر قیمت طلا گفت: مناسبت ها در سال تاثیری در کاهش و افزایش قیمت طلا ندارد بلکه قیمت طلا متاثر از قیمت جهانی طلا و ارز است. قیمت طلا به بازارهای جهانی متصل است اما توزیع و عرضه سکه در اختیار بانک مرکزی است ممکن است در مقطعی به دلیل برابری عرضه و تقاضا تحت تاثیر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

R1010113/P1010113/S7,79/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قیمت سکه قیمت طلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت سکه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان

رویال نهال فرصتی ویژه برای باغداران عزیز فراهم کرده است تا بتوانند تنها با پرداخت ۸۰ هزار تومان، یکی از بهترین و تجاری ترین نهال های گردو در ایران را خریداری کرده و تابستان امسال را با برداشت محصولی متفاوت تر و باکیفیت تر از همیشه آغاز کنند. گردو ژنوتیپ ۷ برتری بسیار زیادی نسبت به سایر رقم های گردو دارد. این نهال بومی کشور ایران است و بیشترین سازگاری را با آب و هوای کشور ما دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویال نهال، این نهال توسط مهندسان رویال نهال تولید و به ثبت رسیده است و تنها در همین نهالستان هم به فروش می رسد. این نهال با وجود ویژگی های منحصر به فرد خود و تولید محصولی تجاری و بازار پسند، تنها با قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش می رسد که این قیمت برای یک نهال تجاری پیشنهاد بسیار شگفت انگیزی است؛ پس این فرصت ویژه را از دست ندهید و همین امروز سفارش خود را ثبت کنید.

توجیه اقتصادی خرید گردو ژنوتیپ ۷ به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور

اولین موردی که باغداران باید قبل از خرید نهال به آن توجه کنند، توجیه اقتصادی نهال برای کاشت است. اگر نهالی را با کمترین قیمت بخرید؛ ولی باردهی اقتصادی نداشته باشد، هیچ سودی نبرده اید. گردو ژنوتیپ ۷ از آن دسته نهال هایی است که باردهی بسیار بالاتری نسبت به ارقام خارجی دارد. کیفیت محصول آن نیز بسیار بیشتر از ارقام مشابه است.

این نهال اصلاح شده است؛ بنابراین اغلب صفاتی که منجر به بیماری یا آفت درخت می شوند، از آن حذف شده است. علاوه بر این در این اصلاحات انجام شده بر روی نهال، درصد پوچی گردوهای آن به صفر رسیده است. این یعنی تک تک شکوفه های درخت در آینده ای نزدیک به گردوهایی درشت، مرغوب و با درصد چربی بالا تبدیل می شوند. طعم این گردو به دلیل چربی بالا بسیار مطبوع و دلپذیر است و مشتریان بسیار زیادی دارد. قیمت فروش این گردو در بازار ایران و بازارهای جهانی بسیار بالا است و فروش آن ها سود فراوانی به همراه دارد.

عمر مفید گردو ژنوتیپ ۷ بالغ بر ۱۰۰ سال پیش بینی می شود؛ در صورتی که بهترین ارقام خارجی گردو تنها ۷۰ تا ۸۰ سال عمر مفید و اقتصادی دارند؛ این یعنی یک سرمایه گذاری مطمئن و بلند مدت. از بارزترین ویژگی های گردو ژنوتیپ که آن را از رقبای خود متمایز می کند، عدم نیاز به پایه گرده افشان است. تمامی ارقام خارجی گردو برای باردهی نیاز به یک رقم گرده افشان دارند، اما گردو ژنوتیپ ۷ تنها نهال گردویی است که نیاز به گرده افشانی ندارد و گل های نر و ماده آن، به صورت همزمان باز می شوند.

با خرید گردو ژنوتیپ ۷ مهارت خود را در باغداری را به رخ همه بکشید

هیچ کس باور نمی کند که شما بتوانید نهالی را بکارید که از همان سال اول به باردهی برسد؛ زیرا باردهی نهال های معمولی گردو از سال های چهارم و پنجم کاشت آغاز می شود. گردو ژنوتیپ ۷ یک نهال معمولی نیست. این نهال با اصلاحاتی که بر روی آن انجام شده، باردهی خود را از همان سال ابتدایی کاشت آغاز می کند. البته در سال اول نباید انتظار برداشت محصول چندانی را داشته باشید.

باردهی اقتصادی این نهال در سال چهارم بعد از کاشت است. در این زمان است که شما باید خود را برای ثروتمند شدن آماده کنید؛ زیرا می توانید در هر هکتار از زمین خود حدود ۱۰ تا ۱۵ تن محصول ناب و مرغوب برداشت کنید. وزن هر عدد از گردوهای ژنوتیپ ۷ در حدود ۱۶ گرم است که ۷۵ درصد آن را مغز تشکیل می دهد.

برداشت محصول از درختان برافراشته همیشه به عنوان یک چالش بزرگ در زمان باردهی نهال محسوب می شود و نیاز به ماشین آلات مخصوص دارد، اما گردو ژنوتیپ ۷ به دلیل پایه کوتاه بودن این مشکل را ندارد. ارتفاع این درخت در زمان بلوغ تنها ۴ تا ۵ متر است. شما می توانید بالاترین گردو را که در بالاترین نقطه نهال است را به راحتی برداشت کنید.

با رویال نهال موفقیت در باغداری یک ساله محقق می شود

نهال های رویال نهال با ضمانت باردهی به فروش می رسند؛ یعنی اگر به هر دلیلی خشک شده یا ریشه زایی آن ها انجام نشود، کارشناسان رویال نهال پاسخگوی خسارت شما هستند. البته این امر بسیار بعید است؛ چون این نهال ها در بهترین شرایط ممکن پرورش یافته اند و دارای گواهی نامه بهداشت و شناسنامه از جهاد کشاورزی هستند.

برای خرید گردو ژنوتیپ ۷ نیازی به سرمایه اولیه بسیار بالا ندارید؛ زیرا این نهال در طرح فروش ویژه رویال نهال تنها به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش می رسد. اگر از قیمت نهالستان های کوچک مطلع باشید، می دانید که امروز نهال هایی با کیفیت بسیار پایین با این قیمت به فروش می رسند؛ بنابراین خرید نهال گردو ژنوتیپ ۷ با قیمت ۸۰ هزار تومان تنها یک هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن و پایدار است.

شما باغداران عزیز می توانید همین امروز با کارشناسان رویال نهال تماس گرفته و باغداری نوین را با خرید این نهال ویژه آغاز کنید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نهال گردو به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • قیمت طلا امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • پیشبینی دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران از انفجار قیمت مسکن در آینده؟