Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -صفحه اینستاگرام مجید خراطها، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، از وضع وخیم چشمان او به دلیل یک بیماری ناشناخته خبر داد.

مجید خراطها، خواننده موسیقی پاپ، این روز‌ها به دلیل یک بیماری نادر بستری و وضعیت چشمان او وخیم گزارش شده است.

صفحه اینستاگرام مجید خراطها، با اعلام این خبر، تاکید کرد اوضاع جسمانی و روحی این خواننده در شرایط مناسبی قرار ندارد و از درد چشم، تاربینی مطلق و سردرد‌های زیاد رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به نوشته ادمین این صفحه، وضعیت مجید خراط‌ها به علت تشخیص اشتباه بیماری و تجویز اشتباه دارو توسط پزشک معالج، رو به وخامت است.

در این گزارش آمده است، پزشکان متخصصی که مدارک پزشکی خراط‌ها را بررسی کرده‌اند، احتمال ابتلا به نوعی بیماری نادر چشمی را داده‌اند که در آن اعصاب بینایی دچار التهاب می‌شود. بر اساس نظر تیم پزشکی، برای درمان بیماری، این خواننده پاپ باید از هر گونه پارازیت و امواج رادیویی دور باشد.

منبع:خبرانلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بیماریهای چشم خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای مصراوی، سادات اونال نماینده ترکیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت، گفت: غزه با بدترین فاجعه ساخت بشر در دوران معاصر مواجه است.

وی افزود: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در حال حاضر با توجه به جنگ (رژیم) اسرائیل علیه غزه که قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند، بارقه امیدی است.

نماینده ترکیه اضافه کرد: آنروا نشان‌دهنده حق بازگشت و کرامت برای آوارگان فلسطینی است و ترکیه به حمایت از این آژانس در انجام وظایف خود ادامه خواهد داد.

پیش تر فیلیپ لازارینی رئیس آنروا گفته بود که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا به فعالیت‌های این آژانس در غزه پایان دهد.

دیگر خبرها

  • وضع بهداشتی وخیم در اردوگاه جبالیا
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • ترتیل صفحه 234 کلام الله مجید+ صوت