Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@04:48:19 GMT

اعضای شبکه سارقان سابقه دار در شاهین دژ دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۹۵۴

اعضای شبکه سارقان سابقه دار در شاهین دژ دستگیر شد

سرهنگ مجید عمران زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق و همچنین سرقت موتور سیکلت در شاهین دژ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و بررسی های فنی و پلیسی تعدادی از سارقان سابقه دار در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، این افراد طی 2 عملیات دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عمران زاده اضافه کرد: در بازجویی از این افراد ضمن شناسایی مالخرها متهمان به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شاهین دژ اظهار داشت: در ادامه بازجویی های فنی و با مشاهده شواهد موجود، سارقان به ۱۸ فقره سرقت کابل برق، 10 فقره سرقت موتورسیکلت و سه فقره سرقت از اماکن عمومی اعتراف کردند.
وی بیان کرد: هفت نفر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
به گزارش ایرنا، شاهین دژ در جنوب شرقی آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3020/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی برق پلیس آگاهی سرقت فرمانده انتظامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش