Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@10:07:40 GMT

انتقاد تند و صریح روزنامه اصولگرا از ضرغامی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۹۷۴

انتقاد تند و صریح روزنامه اصولگرا از ضرغامی

خراسان نوشت:به هر دلیلی از حقوق ۹.۶۰۰ میلیونی آقای عزت ا... ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما سه میلیون تومان کسر شده که او در نامه ای اعتراضی به رئیس دیوان محاسبات نوشته است: «کسر این مبلغ از حقوق من ظلم به مدیری است که دریافتی دیگری جز این جا ندارد... خانم من وقتی این ماجرا (کسر۳میلیونی حقوق) را فهمید شما را نفرین کرد و من می ترسم این نفرین یقه شما را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه زندگی ما تنها با این حقوق می گذرد و کسر سه میلیون از آن «نظم زندگی» ما را برهم زده است...».

آقای ضرغامی به عنوان یکی از گزینه هایی که برخی رسانه ها و افراد برای وی، شأن ریاست جمهوری قائلند، با این حرفشان حتما نمی دانند که میلیون ها نفر در کشور طی سال های اخیر به دلیل رکود و بی نظمی های اقتصادی، نظم و نسق زندگی های شان برهم ریخته است و آقای ضرغامی احتمالا آگاه نیستند که بسیاری از مردم از بازنشسته ها و مستمری بگیرها تا کارگران قانون اداره کار ، تمام و کمال حقوقشان به قدر نصف سه میلیون تومانی است که از حقوق ایشان کم شده و همسر محترم شان مسببان آن را نفرین کرده اند،که معتقدم اگر این ها را می‌دانستند یا دغدغه اش را می داشتند حتما در نحوه بیان این حرفشان دقت بیشتری می کردند.

این بماند که همه می دانیم بسیاری از این کارگران و کارکنان شرکت های غیردولتی ،ماه هاحقوق معوقه طلبکارند که گاهی اخبار اعتراض ها و تجمعات شان را در رسانه ها می بینیم و می‌خوانیم. در این شرایط «نظم» و برنامه ریزی برای زندگی که بماند ، خدا می داند آن ها چگونه زندگی های شان را اداره می کنند.

تازه آقای ضرغامی خود قبلا گفته بودند که چهار فرزند دارند که همه عروس و داماد شده اند مگر این که نظم برنامه صبحانه خوری های ایشان با این و آن بر هم خورده باشد وگرنه نباید خرج و مخارج زیادی داشته باشند.به هر روی امروز نوع بیان مسئولان و این که آن ها چگونه و از چه زاویه ای با مردم سخن می گویند تعیین کننده عیار و میزان مقبولیت شان در برابر جامعه است.به نظر می رسد مسئولی که برای کسر سه میلیون از حدود ۱۰ میلیون تومان حقوقی که دریافت می کند نفرین همسرش را در رسانه ها به رخ می کشد باید در نوع نگاه خود به مردم و جامعه خویش تجدیدنظر کند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ضرغامی صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ از زبان یک نماینده مجلس /شنیده ام در عدد ۱۶ میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیده اند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی، درباره جلسات تعیین حقوق و دستمزد کارگران گفت: جلسات شورای عالی کار در حال برگزاری است که بر اساس ماده ۴۱ قانون کار ۲ وظیفه اساسی دارد که بر اساس نرخ تورم و سبد معیشت کارگران در سال ۱۴۰۳ دستمزد را تعیین کند، خبرهایی که از این جلسات می‌رسد که جلسات طولانی هم است، نشان‌دهنده این است که نمایندگان دولت و کارفرماها باید توجه بیشتری به واقعیات زندگی کارگران شریف و عزیزمان داشته باشند.

بنابر گزارش ایلنا، این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه که مشخص است، اگر بخواهیم بر اساس آنچه که نمایندگان کارگران جمع‌بندی کرده‌اند، محاسبه کنیم با وضعیت نرخ تورمی که وجود دارد خصوصاً با توجه به اقلامی که در سبد معیشتی کارگران و اقشار این چنینی قرار می‌گیرد، این سبد چیزی بالغ بر ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ماه برآورد می‌شود. سبد معیشتی بخشی خوراک، بخشی هم مسکن و آموزش و مسائل دیگر است که برای زندگی خانواده لازم است، اما من شنیده‌ام چیزی که خود نمایندگان دولت هم قبول دارند، این است که آنها در مورد عدد ۱۶ میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: انتظاری که داریم این است که به نحوی تصمیم‌گیری شود که عدد تعیین شده طبق قانون بوده و همان چیزی باشد که به صراحت در ماده ۴۱ آمده است که بر اساس نرخ تورم و سبد معیشتی افراد محاسبه شود و هم هدف قانون‌گذار تامین شود و هم شرایطی فراهم شود که کارگری که حداقل ۸ ساعت کار عمدتاً یدی انجام می‌دهد، بتواند یک زندگی حداقلی را داشته باشد.

حاجی دلیگانی بیان کرد: انتظار است اخباری که از این جلسات منتشر می‌شود گزینشی نباشد، اگر بنا است مذاکرات این جلسات منتشر شود، کامل منتشر شود اگر هم بنا نیست آن یک بحث دیگری است ولی اگر یک جاهایی که برخی از نمایندگان دولت در جلسه طرفداری کارگران را می‌کنند پخش شود ولی آن جاهایی که این نگاه را در جلسات اعمال نمی‌کنند، پخش نشود یک مقداری رعایت انصاف صورت نگرفته است و انتظار است در انتشار اخبار جلسات شورای عالی کار رعایت انصاف از درون جلسات شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885246

دیگر خبرها

  • مزد کارگر در 365 روز سال ثابت است! آقایان یک ماه با حقوق کارگران زندگی کنند تا شاید بتوانند درد آنها را ذره‌ای حس کنند!
  • انتقاد صریح عباس عبدی از مخالفت دولت با افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارگران و کارمندان
  • انتقاد سازمان‌های مردم نهاد از رویکرد کمیته حقیقت یاب
  • خبر مهم درباره حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ از زبان یک نماینده مجلس /شنیده ام در عدد ۱۶ میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیده اند
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند | ابوحمزه القاضی کجا اقامت دارد؟
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند
  • انتقاد تند روزنامه فرهیختگان به سکوت آیت الله صدیقی
  • مزد کارگر باید طبق تورم افزایش یابد/ از زندگی، فقط زنده ماندن برای کارگران باقی مانده!
  • آقایان کارفرما نص صریح «قانون کار» تفسیر ندارد
  • انتقاد پناهجویان مسلمانان از نبودن مواد غذایی حلال در نیویورک همزمان با ماه رمضان