Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:02:10 GMT

کودک آزاری صدرنشین مشکلات اجتماعی جاجرم است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۰۴۷

کودک آزاری صدرنشین مشکلات اجتماعی جاجرم است

معصومه حسین نیا تنها روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکل کودک آزاری در این شهرستان روند رو به رشد دارد و شاهد آزار این قشر به شیوه های مختلف جسمی و یا روحی هستیم.
وی افزود: امسال 13 کودک در اورژانس اجتماعی شهرستان پذیرش شدند که پنج نفر از این تعداد شامل سه دختر و 2 پسر به مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست واگذار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جاجرم با بیان اینکه مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست در این شهرستان وجود ندارد گفت: دختران در مراکز بجنورد و پسران در مرکز گرمه پذیرش شده اند.
حسین نیا تنها گفت: هشت نفر از کودکان پذیرش شده هم به خانواده ها تحویل داده شده و یا به بستگان خود سپرده شده اند.
وی اظهار داشت: بر اساس قانون، پس از والدین، مسئولیت نگهداری کودک بر عهده جد پدری است و در صورتی که نگهداری از کودک توسط جد پدری میسر نباشد کودک به سایر اقوام و بستگان تحویل داده می شود.
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جاجرم گفت: بهزیستی ماهیانه مبلغی را بابت نگهداری از کودک به خانواده هایی که نگهداری او را متقبل شده اند پرداخت می کند و البته به صورت دوره ای و سرزده، از کودک سرکشی کرده و نحوه نگهداری او نظارت می کند.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بهزیستی خانواده قانون کودک آزاری کودکان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی