Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: 15 هزار ودیعه گذار حج در استان تاکنون در سامانه اعلام شده ثبت نام نکرده اند که امیدواریم در روزهای آینده در آن نام نویسی کنند.

محمدرضا ندیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 22 هزار نفر ودیعه گذار حج در آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد هفت هزار نفر در سامانه مربوطه نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از کل ودیعه گذاران 2 هزار و 300 نفر در سال 1385 و حدود 20 هزار نفر در سال 1386 ودیعه گذاری کرده اند.
وی بیان کرد: سامانه مربوط به ثبت نام در این طرح همچنان باز است و ودیعه گذاران می توانند تا اطلاع ثانوی در این سامانه نام نویسی کنند.
مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه بسیار مهم است و اطلاع رسانی های بعدی با استفاده از این سامانه انجام می شود.
ندیری گفت: در کل کشور، یک میلیون و 200 هزار نفر در نوبت حج قرار دارند که با توجه به اعزام های سال های اخیر، 15 سال طول می کشد که این صف به صفر برسد.
به گزارش ایرنا، همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع باید اطلاعات خود را در سامانه https://reserve.haj.ir تکمیل کنند و در صورت انجام نشدن این امر، تشرف این افراد به حج تمتع دچار مشکل خواهد شد.
به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف به ترتیب اولویت در همان سال اعلام و بر همین اساس اولویت های تشرف به حج سال 1398 پس از تکمیل این اطلاعات اطلاع رسانی می شود.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف حج آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند

همایش آموزشی متمرکز حجاج خوزستان با حضور حجاج شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: در این همایش شرکت کنندگان با اسرار و معارف حج و موضوعات مرتبط با این سفر زیارتی و معنوی توسط مربیان آشنا شدند.

امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۵ کاروان، از اواخر اردیبهشت ماه امسال از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز راهی سرزمین وحی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی