Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه بروجنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح، طی یک ماه گذشته 950 میلیون در هزینه زندان های استان صرفه جویی شد که رقم قابل توجهی به شمار می رود.
وی با اشاره به متوسط 28 روز مرخصی پایان حبس برای زندانیان در یک ماه گذشته اضافه کرد: در مجموع بیش از پنج هزار و 300 روز مرخصی در این مدت اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این امر علاوه بر اینکه در کاهش هزینه های زندان موثر بوده، با حضور زندانیان در کانون گرم خانواده های خود، زمینه بهبود روحیه زندانیان و خانواده هایشان را فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا، در مورد محکومیت های درجه 7 و 8 و افرادی که باقی مانده محکومیت آنان کمتر از چهار ماه است و هم چنین افرادی که اطمینان به بازگشت سعادتمندانه آنان به آغوش جامعه وجود دارد، با تشخیص قاضی اجرای احکام نسبت به اعطای مرخصی در چارچوب قوانین ومقررات اقدام می شود.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی جامعه حبس خانواده صرفه جویی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

کشف ۳۰ دستگاه ماینر در شهرستان پلدشت شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سالی با در آمد مالی خوبی را پشت سرگذاشت پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته