Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری دور دوم یازدهمین دوره لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان کشور اظهار داشت: دور دوم لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی آقایان کشور روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه به میزبانی استان  همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در خانه اسکیت همدان با استقبال بسیار خوب خانواده اسکیت استان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به نتایج تیم همدان گفت: در دور نخست این مسابقات که در مجموعه ورزشی هایپر اسکیت تهران انجام شد تیم آی فیت پرو همدان با نتیجه ۸ بر یک تیم اصفهان را در بازی نخست از پیش رو برداشت و در بازی دوم نیز با نتیجه ۹ بر صفر تیم خرمشاد تهران را شکست داد.

مجیدی خاطرنشان کرد: در دور دوم این مسابقات که همدان میزبانی آن را بر عهده داشت روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ابتدا در یک بازی بسیار زیبا با نتیجه ۵ صفر تیم آی فیت پرو همدان از سد تیم تبریز گذشت.

وی با اشاره به شکست همدان در مسابقه دوم بیان کرد: در بازی دوم این دور؛ تیم همدان روز گذشته به مصاف آی فیت پرو تهران رفت که علی‌رغم بازی برتری که ارائه داد با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: تیم آی فیت پرو تهران از تیم‌های مدعی و صدرنشین لیگ است و متأسفانه در این دیدار موقعیت گل زیادی با بدشانسی برای همدان از دست رفت.

کد خبر 4484941

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان اسکیت اینلاین مهدی مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران آیس هاکی ایران روز دوشنبه در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که به میزبانی قرقیزستان برگزار می شود، برابر کشور میزبان به میدان رفتند و ۶ بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به دومین پیروزی در این مسابقات دست پیدا کنند.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران که در دوره گذشته عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، در اولین دیدار ۱۶ بر صفر امارات را شکست داده بود و بدون گل خورده در اندیشه رسیدن به سومین پیروزی است.

فرزاد هوشیدری سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران پس از پیروزی برابر قرقیزستان گفت: از بازی بچه ها راضی هستم و نکاتی هست که در دو بازی آینده تاثیرگذار هست و به بچه ها گفته شده و در تمرینات روزهای آینده هم اجرا خواهد شد.

چند ماه پیش تیم هاکی روی یخ دختران قرقیزستان با نتیجه عجیبی از تیم ما باخته بود و حالا هوشیدری معتقد است که در این مدت بازیکنان تیم قرقیزستان پیشرفت کردند. او در این خصوص افزود: در این بازی تیم قرقیزستان به شدت دفاعی عمل کرد اما در نهایت پیروز میدان ما بودیم چون به شدت حمله کردیم که اگر خوش شانس تر بودیم گل های بیشتری هم به ثمر می رسید

هوشیدری در پایان از نداشتن مصدوم و بیمار در ترکیب تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت اگر همین روند تمرینات را ادامه دهیم رنگ مدال خوش تر رنگ خواهد شد.

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از کسب دو پیروزی برابر تیم های امارات و قرقیزستان، روز جمعه پیش رو از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت. ملی پوشان کشورمان روز شنبه نیز به مصاف تیم ملی فیلیپین خواهند رفت. در این دوره از مسابقات ۵ تیم حضور دارند.

کد خبر 6061052

دیگر خبرها

  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی