Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی توره و مدافع پیشین تیم رئال مادرید در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر قرار دارند. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه العرب قطر، یحیی توره، مهاجم ساحل عاجی پیشین تیم‌های منچسترسیتی و بارسلونا در فصل نقل‌وانتقال‌های زمستانی با توجه به جدایی از تیم المپیاکوس یونان به یکی از تیم‌های لیگ ستارگان قطر خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب آمده است: مذاکره یحیی توره و باشگاه موردنظر قطری همچنان ادامه دارد. این باشگاه در اندیشه تقویت خط حمله خود در نیم‌فصل دوم لیگ ستارگان و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است.

روزنامه الوطن همچنین نوشت: بیبی، مدافع پرتغالی پیشین رئال مادرید نیز به یکی از تیم‌های لیگ ستارگان قطر که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد می‌پیوندد.

تیم‌های السد و الدحیل حریفان استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند که به نظر می‌رسد یحیی توره و بیبی را جذب خواهند کرد.

نگرانی سرمربی السد در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا

 

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران پرسپولیس تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر

به گزارش قدس آنلاین، لیگ ستارگان قطر که با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود به آخرین روزهای خود رسیده و تنها دو هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

در حال حاضر ۲۰ هفته از این رقابت‌ها سپری شده و تیم فوتبال «السد» با کسب ۴۶ امتیاز صدرنشین این مسابقات است. «الریان» و «الغرافه» با ۴۱ امتیاز دوم و سوم هستند و «الوکره» هم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این مسابقات روز پنجم اردیبهشت برگزار خواهد و السد در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه برابر «شمال» موفق به کسب پیروزی شود و یا تیم‌های الریان و الوکره در دیدار برابر رقبای خود امتیاز از دست بدهند قهرمانی السد مسجل خواهد شد.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. در صورتی که السد بتواند در لیگ قطر به قهرمانی برسد این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر خواهد توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۸ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در چهار دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در دو بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد