Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@19:36:03 GMT

آب و فاضلاب کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۲۲۰

آب و فاضلاب کشور

نام شخص حقوقی آب و فاضلاب کشور  

کد فراخوان ۳,۱۸۴,۷۷۸ - سه ميليون و صد و هشتاد و چهار هزار و هفتصد و هفتاد و هشت   تاریخ آخرین به روز رسانی ۲۲ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و دوم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۱ - يک   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور خريد يا تامين کالا
  امور طرح و ساخت
  ساير

  نوع برگزاری دو مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی روزنامه اطلاعات   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۲۲ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و دوم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۲۰ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - بيستم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت ارسال پيشنهاد ۱۹ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - نوزدهم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت دریافت اسناد ۲۶ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و ششم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۱۹ / ۱ / ۱۳۹۸ - نوزدهم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - سيستان و بلوچستان - زاهدان   موضوع طراحی،خريد وتأمين ونصب وراه اندازی آبگيرشناورچاه نيمه شماره۳سيستان   دستگاه مناقصه گزار آب و فضلاب روستايی استان سيستان وبلوچستان   محل دریافت اسناد سامانه تدارکات الکترونيک دولت ( ستاد ) به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

setadiran.ir   طبقه بندی موضوعی
  ساير

  توضيحات آگهی تجديد ارزيابی کيفی جهت برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای شماره : ۲۴/۹۷
نگاه نگران نسل های آينده را با مصرف بهينه آب به آرامش تبديل کنيم .
شركت آب و فاضلاب روستايی استان سيستان و بلوچستان در نظر دارد طراحی،خريد وتأمين ونصب وراه اندازی آبگيرشناورچاه نيمه شماره۳سيستان را از طريق برگزاری مناقصه عمومی تامين نمايد. لذا ازكليه پيمانکاران دارای رتبه ۴وبالاتر ،دررشته آب دعوت به عمل می آيد.تابراساس اطلاعات اعلام شده ذيل اقدام به خريد اسنادنمايند.
۱)محل اجرای کار: شهرستان زهک
۲) زمان فروش اسنادارزيابی از تاريخ ۲۲/۰۹/۹۷ لغايت ۲۶/۰۹/۹۷
۳) آخرين مهلت تحويل اسنادارزيابي: پايان وقت اداری مورخ ۱۹ /۱۰/۹۷ می باشد
۴) تاريخ وساعت بازگشايی پاكات ارزيابی کيفی : ساعت۱۰مورخ ۲۰/۱۰/۹۷می باشد
۵)تاريخ وساعت بازگشايی پاکات ارزيابی فني:ساعت۱۰مورخ۲۲/۱۰/۹۷
تذکر مهم :به استناد بند۲بخشنامه ۳۰۵۹۳ مورخ ۰۳/۰۵/۹۴ موضوع دستورالعمل مبلغ ظرفيت مجاز پيمانکاران برای شرکت در مناقصه ارزيابی کيفی و ارجاع کار،مبلغ ظرفيت آزاد پيمانکاران در پايگاه اطلاع رسانی sajar از سوی کارفرما کنترل و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
لذا پيمانکاران ميبايست با اطمينان از ظرفيت کاری مجاز(مبلغ ظرفيت آزاد)بر حسب تعداد و مبلغ پيمانهای در دست اجرای خود اقدام به خريد اسناد ارزيابی کيفی نمايند,در غير اينصورت مطابق دستور العمل رسيدگی به تخلفات ناشی از عدم رعايت ضوابط ارجاع کار با آن شرکت رفتار خواهد گرديد.
۵) محل در يافت اسناد:
سامانه تدارکات الکترونيک دولت ( ستاد ) به آدرس www. setadiran.ir
۶) محل تسليم اسناد تكميل شده : بارگذاری بر روی سامانه ستاد و تحويل پاکات الف(تضمين)وپاکات ارزيابی کيفی بصورت فيزيکی به دبيرخانه شركت آب وفاضلاب روستايی استان س و ب .
تذکر : ضمنا کليه شرکت کنندگان ملزم به بارگذاری پاکات ارزيابی کيفی بر روی سامانه ستاد ميباشند در غيراينصورت پاکات آنها تحويل و بازگشايی نخواهد شد .
تلفن تماس: ۳۳۴۲۶۳۱۲ - ۰۵۴ داخلی ۱۲۰
نمابر: ۳۳۴۴۵۰۵۶-۰۵۴ امور قراردادهای شركت آب وفاضلاب روستايی استان سيستان وبلوچستان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آب و فاضلاب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد

 هاشم امینی در بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، بیان کرد: این ایستگاه روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال ساخت کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر اقدامات بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این بازدید معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان برای پیگیری اسناد و تفاهمات بین ایران و ترکیه
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • قیمت آپارتمان ۷۰متری در مشهد چقدر است؟ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)+جدول