Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:10:33 GMT

سامانه بارشی روز دوشنبه وارد قزوین می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۲۲۵

سامانه بارشی روز دوشنبه وارد قزوین می شود

مریم بهروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، سامانه بارشی از بعدازظهر روز دوشنبه با ابری شدن هوا آغاز و از اوایل شب نیز بارش ها سراسر استان را فرا می گیرد.
این کارشناس هواشناسی افزود: بارش های روز دوشنبه به علت برودت هوا در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صورت برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون آسمان قزوین با جوی به نسبت پایدار همراه بوده و تنها در منطقه طارم سفلی با پدیده مه صبحگاهی روبرو هستیم.
بهروزی گرم ترین مناطق قزوین در شبانه روز گذشته را آبیک، بویین زهرا و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام و یادآور شد: طی این مدت آوجبا سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین منطقه استان گزارش شده است.
وی در پایان اظهار داشت: دمای شهر قزوین نیز طی مدت یاد شده یک تا 13 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان قزوین زهرا سیل ماهواره هواشناسی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، با تداوم شرایط پایدار در منطقه، طی امروز و فردا (یکشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای نسبتاً قوی و ناپایدار از اواسط روز دوشنبه تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

وی گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6089921

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه