Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@10:00:03 GMT

قطع جیبی کتاب «همیشه قصه‌ای هست» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۲۲۹

قطع جیبی کتاب «همیشه قصه‌ای هست» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، قطع جیبی کتاب «همیشه قصه‌ای هست» از آثار محمد میرکیانی از سوی انتشارات به نشر منتشر شد.

 

بر اساس این گزارش، این اقدام تا پیش از این برای رمان‌های خارجی صورت می‌گرفت. چاپ کتاب‌های پرمخاطب به خواننده حق انتخاب می‌دهد که در صورت ناتوانی برای خرید کتاب در قطع اصلی بتواند با پرداخت مبلغ کمتری کتاب مورد علاقه خود را تهیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزها که قیمت تمام‌ شده کتاب بالا رفته؛ چاپ کتاب در قطع جیبی می‌تواند به فضای کتاب خوانی‌کشور به ویژه برای نوجوانان گامی سازنده باشد.

 

کتاب «همیشه قصه‌ای هست» مجموعه‌ای از حکایت‌ها و قصه‌های کهن و عامیانه ایران است که در ۵۴۴ صفحه و بهای مناسب ۲۴ هزار تومان برای نوجوانان منتشر شده است.

پیش از این کتاب «همیشه قصه‌ای هست» در پنج جلد جداگانه با جلد شومیز و جلد سخت در قطع رقعی منتشر شده بود.

یاد آور می‌شود که‌به نشر وابسته به‌آستان قدس رضوی مجموعه پنج‌جلدی قصه ما مثل شد‌ راهم در قطع جیبی منتشر کرده که با استقبال گسترده دوستداران کتاب روبرو شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان میرزا صالح تبریزی» در سوره‌مهر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دیوان میرزا صالح تبریزی» شاعر عصر صفویه با تصحیح لطفعلی برقی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید. این کتاب مجموعه‌ای از اشعار میرزا صالح تبریزی یکی از شاعران کمتر شناخته شده عصر صفوی در قرن یازدهم است که در دوران خود عهده‌دار منصب شیخ الاسلامی شهر تبریز بوده است.

صالح تبریزی شخصیتی علمی و فقهی بوده که به بیشتر به سبک هندی شعر می‌سروده است.«دیوان میرزا صالح تبریزی» که به تصحیح پژوهشگر جوان کشورمان «لطفعلی برقی» انجام شده، شامل اشعار فارسی و ترکی تبریزی است که بر اساس تک نسخه موجود دیوان این شاعر در کتابخانه مجلس شورای اسلامی انجام گرفته است.

اشعار این دیوان بیشتر در زمره غزل، غزل‌واره و مفرد، ترکیب، ترجیع بند و مثنوی جای می‌گیرند. کتاب از سه بخش «حیات میرزا صالح تبریزی»، «اشعار میرزا صالح تبریزی» و ««افزوده‌ها» تشکیل شده است. در صفحات پایانی کتاب، نویسنده واژه‌نامه و کتابنامه را نیز برای مخاطبان قرار داده است.

«دیوان میرزا صالح تبریزی» در 135 صفحه با شمارگان 300 نسخه و با قیمت 125 هزار تومان در بازار نشر در دسترس علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» در سوره‌مهر منتشر شد