Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با سی‌وهشتمین راهپیمایی بازگشت در نوار غزه و کرانه باختری، منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در رام‌الله و بازداشت ۳۰۰ نفر در اردوگاه «العماری» خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «العماری» ۳۰۰ نفر که تعداد زیادی از آنان کودکان و زنان بوده‌اند را بازداشت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال رسانه‌ها گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی در غرب رام‌الله یک جوان فلسطینی را هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

روز جمعه ساکنان نوار غزه سی‌و‌هشتمین دور از راهپیمایی بازگشت را برگزار کردند.

خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی به مجروح شدن ۴۶ نفر از تظاهرات کنندگان منجر شده است.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت به شهر قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

شمار شهدای فلسطینی «راهپیمایی بزرگ بازگشت» به دست نیرو‌های صهیونیستی تا کنون به بیش از ۲۵۰ تن رسیده است، افزون بر آن که بیش از ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز مجروح شدند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی راهپیمایی بازگشت شهادت جوان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، منابع محلی اعلام کردند اشغالگران اسرائیلی خانه‌ای را در خیابان المریج در نابلس محاصره کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد تا این لحظه یک جوان فلسطینی در این منطقه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده و وضعیت وخیمی دارد.

دقایقی بعد منابع محلی گزارش دادند که «یزن اشتیه» جوان فلسطینی در یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس به ضرب گلوله اشغالگران  زخمی شده بود به شهادت رسیده است.

کد خبر 6078723 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم