Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@05:36:10 GMT

پیگیر آزادی مرزبانان ربوده شده هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۳۱۸

پیگیر آزادی مرزبانان ربوده شده هستیم

به گزارش خبرگزاری برنا،  محمدهادی مرعشی با بیان اینکه در بیست و دومین اجلاس مرزی ایران و پاکستان در سه حوزه مذاکره انجام شد، اظهار کرد: در حوزه مرزی پیگیر جدی آزادی نیروهای ربوده شده مرزبانی و هم چنین حسن همجواری وصیانت از حریم مرزی، رفع اختلافات مرزی، بازدید و گشت های مشترک مرزی، تبادل اطلاعات ونشست مرزبانان دوطرف از جمله اقدامات انجام شده می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، شناسایی و برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر،برخورد با باندهای اتباع خارجه و باندهای گروهک های تروریستی و اشرار از جمله موارد مطرح شده در حوزه امنیتی در این اجلاس بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در ادامه به مذاکره در خصوص حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: معیشت مرزنشینان دوطرف، تقویت بازارچه های مرزی توسط پاکستان در مقابل بازارچه‌های مرزی ایران و برقراری خط هوایی کویته_زاهدان محورهای اصلی این حوزه بود.
این مسئول در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: یکی از محورهای اصلی دیگر مذاکرات که منتج به مصوبه نشد و قرار شد پاکستان از دولت فدرال پیگیر این موضوع باشد بحث تهاتر سوخت با دام زنده بود که سوخت داده و دام پاکستانی بگیریم که قرار شد پس از انجام بررسی و اعلام نتیجه به ما این موضوع پیگیری شود.
به گفته مرعشی، پیگیری برای آزادی مرزبانان ربوده شده همچنان در سطح استانی و در سطح عالی کشوری ادامه دارد و مجموعه سپاه پاسداران، وزارت کشور و امور خارجه به جد پیگیر این مسئله هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران و پاکستان دولت سیستان و بلوچستان معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ولیلودر تشریح این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌ها فعالیت‌های مؤثری انجام داده که برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی آزمایشگاه همکار غذا و دارو دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو با همکاری منطقه آزاد و راه‌اندازی آزمایشگاه تجزیه مواد غذایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برای ارائه خدمات به «مرز رازی» از نمونه‌های آن بوده که کمک شایانی به بازرگانان و تولیدکنندگان محسوب می‌شود.

وی درادامه گفت: اخذ مجوز مرکز آموزش همکار استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی که به‌وسیله آن دانشگاه در آموزش دوره‌های تخصصی مدیران کنترل کیفی مراکز تولیدی استان مشارکت خواهد داشت و آزمایشگاه بتن واحدهای ارومیه، مهاباد و سلماس در حال شکل‌گیری بوده که از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌هاست.

ولیلو در پایان گفت: کارگاه مرکزی ساخت و تولید قالب‌های صنعتی و قطعات مورد نیاز بخش صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز راه‌اندازی شده است و اکنون در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • ۴ مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم