Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دزدان که نمی‌دانستند پلیس در تعقیب‌شان است در یکی از سرقت‌هایشان مامور پلیس لباس شخصی را هدف زورگیری‌شان قرار دادند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان زورگیری‌های خشن 2 پسر جوان قرار گرفتند و تیمی از ماموران تجسس کلانتری 16 امیرکبیر برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در گام نخست تحقیقات به سراغ طعمه‌های دزدان رفته و در این مرحله مشخص شد 2 پسر جوان سوار بر موتور در خیابان‌های خلوت وتاریک آبادان با قمه و ساطور به طعمه‌هایشان حمله می‌کنند.

در ادامه مشخص شد این 2 سارق قمه به دست با گرفتار کردن طعمه‌هایشان با تهدید اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل و پول می‌کنند و سپس سوار بر موتور پا به فرار Escape می‌گذارند.

با توجه زمان سرقت‌ها و حمله ناگهانی دزدان، هیچ یک از طعمه‌هایشان قادر به برداشتن شماره پلاک موتور دزدان نشده بودند و این در حالی بود که چهره متهمان نیز هدف شناسایی قرار نگرفته بود.

تیم پلیسی با توجه به حساس بودن این پرونده و سریالی بودن دزدی‌ها به صورت نامحسوس شروع به گشت‌زنی در خیابان‌های خلوت و تاریک کردند.

دزد بدشانس

ساعت 10 شامگاه پنج شنبه 22 آذر ماه سال جاری یکی از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر با لباس شخصی پای در یکی از خیابان‌های خلوت که دزدان دست به سرقت می‌زدند گذاشت و در جستجوی ردی از دزدان خشن بود.

هنوز دقایقی نگذشته بود که ناگهان 2 پسر جوان سوار بر موتور وارد خیابان شدند و با در دست داشتن قمه و ساطور به سمت مامور جوان که فکر نمی‌‎کردند وی از ماموران پلیس است حمله کردند.

یکی از متهمان که قمه بزرگی در دست داشت با تهدید از وی خواست تا کیف پول و گوشی موبایلش را در اختیارشان قرار دهند که در این مرحله مامور جوان با بیرون کشیدن اسلحه از کمرش از 2 پسر جوان خواست تا قمه و ساطوری که در دست دارند را روی زمین بگذارند.

دزدان که هنوز متوجه نشده بودند که طعمه‌شان از ماموران پلیس است تصمیم به مجروح کردن طعمه‌شان داشتند که مامور جوان اقدام به شلیک تیرهوایی کرد و خود را معرفی کرد.

2 سارق جوان وقتی فهمیدند که طعمه‌شان یکی از ماموران پلیس است تصمیم به فرار گرفتند که مامور پلیس در اقدامی غافلگیرانه یکی از متهمان را روی زمین خواباند و دستبند پلیس را به دستش زد اما متهم دیگر با استفاده از این فرصت توانست سوار بر موتور پا به فرار بگذارد.

سارق جوان پس از دستگیری به ماموران گفت: دوست داشتم مثل دوستانم که وضعیت مالی خوبی دارند زندگی آرامی داشته باشم به همین خاطر تصمیم به زورگیری گرفتم.

وی افزود: یکی دیگر از دوستانم وقتی فهمید قصد زورگیری و پولدار شدن دارم خواست تا در این زورگیری‌ها همراهی‌ام کند به همین خاطر در خیابان‌های خلوت با هم دزدی theft می‌کردیم و چون تازه کار بودیم فکر نمی‌کردم دستگیر شویم.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری همدست فرار این زورگیر خشن در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه اشک های یلدا برای فرزند 7 ساله اش / پدری که خانواده اش را قربانی خودش کرد راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس این زن عضو باند شغال های سیاه بود/ او زن ها را برای همدستانش شکار می کرد امیر عباس سرطانی به آرزویش رسید و بعد به آسمان پرواز کرد+ عکس ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police سرقت Stealing فرار Escape دزدی theft اخبار حوادث پلیس خشن عکس لباس قمه عکس دختر قتل مرد فیلم زندگی زن کشف جوان ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.
ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت