Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:03:16 GMT

کارت‌های مدت دار مترو به فروش می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۳۵۹

کارت‌های مدت دار مترو به فروش می‌رسد

خبرگزاری فارس،:هموطنان عنوان کردند «کارت‌های مدت دار مترو مدتی بود برای افراد عادی با تخفیف از طریق پایگاه اینترنتی http:register.eticket.tehran.ir عرضه میشد. بعد از روی کار آمدن شورای شهر پنجم تهران عرضه این کارت‌ها برای شهروندان عادی تهرانی متوقف شد! و فقط برای دانشجویان، معلولان، و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره صادر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آن است که بدانید نمایندگان شورای شهر تهران در سال ۱۳۹۶ تصویب کردند، کارت‌های مدت دار مترو با تخفیف ۲۵ درصدی به شهروندان در سال ۱۳۹۷ فروخته شود، اما چرا این مصوبه با گذشت ۹ ماه از سال ۱۳۹۷ بر روی زمین مانده است جای سئوال دارد. حالا شما قضاوت کنید، چرا نباید شهروندان تهرانی از این مصوبه بهره‌مند بشوند؟»

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این باره به خبرنگار فارس، گفت: کارت‌های مدت‌دار و مبلغ‌دار مترو وجود دارد و همه اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه قبلاً کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی داشتیم، گفت: از این کارت‌ها سوءاستفاده می‌شد، ولی در حال حاضر کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص در نظر گرفته‌ایم که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت مترو این کارت را خریداری کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، کارت‌های سه ماهه ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۶ ماهه ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان و یک ساله به مبلغ ۳۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد و به این رقم‌ها ۲۵ درصد تخفیف داده می‌شود که روی رقم نهایی اضافه می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: کارت مترو کارت مدت دار مترو شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • گلایه از افزایش ۷۰ درصدی کرایه تاکسی ون‌ها