Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده، رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان دیروز جمعه، 23 آذر در حاشیه معارفه امام جمعه شهر کشکوئیه گفت: نماز جمعه به عنوان پایگاه فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود پایگاهی که مردم رکن اصلی آن هستند و با حضور و همراهی خود به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، نظام را در رساندن به اهداف والای خود یاری می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر همین اساس امام راحل فرمودند،« نهاد نماز جمعه باید مردمی باقی بماند»، برای نظام کاری نداشت، 900 نماز جمعه در کشور به مجموعه دولت ملحق شود و مردم خوب می‌دانند این نهاد مردمی و زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان با اشاره به اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی و در پی آن اهداف جمهوری اسلامی که سرمنشأ همه این‌ها خون شهداست توقعات و انتظاراتی دارند که در رأس همه حکومت اسلام ناب محمدی(ص) است چراکه هر حکومت دیگری برای کارهای مادی تلاش می‌کند و آن‌چه برای ما مهم است اهداف معنوی و فرهنگی است.
وی تصریح کرد: نماز جمعه در بین تمام نمازهایی که در شرع مقدس وارد شده گل سرسبد است چون از لحاظ ثواب و پاداش هیچ نمازی به این نماز نمی‌رسد، نماز جمعه رهاورد اصلی‌اش بصیرت‌افزایی است و مردم را در جهت معنویت، سوقی وسیع و عظیم می‌دهد.
حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده بیان کرد: ائمه جمعه فرماندهان پایگاه‌های مهم فرهنگی کشور هستند که این یک هشدار برای امام جمعه است که مسائل فرهنگی منطقه‌اش را رصد کند و نقاط ضعف و قوت را ببیند.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان اظهارکرد: در طول انقلاب آن‌چه دستاورد فرهنگی و اعتلای فرهنگی بوده توسط روحانیت بوده و دشمن نفوذ روحانیت را می‌فهمد و نماز جمعه یکی از جاهایی است که دشمن از آن وحشت دارد.
وی با قدردانی از زحمات ائمه جمعه پیشین شهر کشکوئیه گفت: حضور مردم و خیران این پایگاه بزرگ مصلای کشکوئیه را ایجاد کرده و این مصلاها نماد بزرگ نظام جمهوری اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده در ادامه حجت‌الاسلام علی بهشتی را به عنوان امام جمعه کشکوئیه معرفی کرد و کمک، تعامل و همراهی را برای انجام امور توصیه کرد تا به اهداف نظام برسیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد نمازجمعه قاسمی زاده کشکوئیه معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان