Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@22:12:47 GMT

تصاویر/ پنجاهمین سالگرد مرحوم علامه امینی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۳۷۹

تصاویر/ پنجاهمین سالگرد مرحوم علامه امینی

صراط:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوزه علمیه سالگرد درگذشت علامه امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود

حجت الاسلام و المسلمین علامه «صادق جعفری» رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر کراچی، پیامی به مناسبت روز هشتم شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع، صادر کرد.

وی در این پیام تاکید کرد که روز تخریب قبرستان بقیع، روز عزای جهان اسلام بود و ویرانی این قبرستان، ضربه ای بر قلب امت اسلامی به شمار می رود.

رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر کراچی افزود: آل سعود با تخریب قبور اهل بیت(علیهم السلام)، همسران پیامبر(صلی الله علیه و آله) و یاران پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)، برنامه ضد اسلامی صهیونیست ها را تقویت کرد. این حاکمان خیانتکار همیشه به جای تقویت قدرت اسلام از یهودیان و مسیحیان حمایت کردند. حاکمانی که مخالف مسلمانان مظلوم در فلسطین و یمن هستند و از دشمنان اسلام مانند اسرائیل و آمریکا حمایت می کنند، چگونه سزاوار این هستند که مسلمان خوانده شوند؟

جعفری با اشاره به عدم بازسازی قبرستان بقیع با وجود تغییر رویکرد اجتماعی رژیم سعودی اظهار کرد: حاکمان سعودی راه افراط گرایی را رها کرده و راه لیبرالیسم را انتخاب کرده اند و آزادی برای برگزاری کنسرت های موسیقی و برپایی قمارخانه ها، داده اند. رفتار و منش کسانی که به نام دین، حرم اهل بیت(ع) را تخریب کردند، از نظر اجتماعی تغییر کرده است. دیگر هیچ توجیه اخلاقی برای امتناع رژیم سعودی از بازسازی قبرستان بقیع وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت عربستان باید فورا اقداماتی را برای بازگرداندن قبرستان بقیع به وضعیت و جایگاه سابق خود، اعلام کند.

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • (ویدئو) گرامیداشت سالگرد تولد رهبر کره شمالی
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • تراکتور در انتظار معارفه پنجاهمین سرمربی