Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:16:57 GMT

تغییر قیافه شوکه کننده عاطفه رضوی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۳۹۴

تغییر قیافه شوکه کننده عاطفه رضوی + عکس

عاطفه رضوی یکی از بازیگران نمایش «خروس لاری» است که این روزها در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود. آفتاب‌‌نیوز : عاطفه رضوی یکی از بازیگران نمایش «خروس لاری» است که این روزها در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

او در این نمایش به کارگردانی امید سهرابی نقشی متفاوت بازی می کند. نازنین بیاتی، الناز حبیبی و امیرحسین رستمی دیگر تماشاگران این نمایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصاویر زیر گریم عاطفه رضوی در نمایش «خروس لاری» است.

نوداد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عاطفه رضوی خروس لاری ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به امیرتتلو خواننده خبرسازی که این روزها در زندان به سر می‌برد و جلسات محاکمه‌اش در حال برگزاری است، ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای جنجالی با خبرورزشی داشت که هنوز هم گاهی اوقات در فضای مجازی بازنشر می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: تتلو که آن زمان با وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال تمرین می‌کرد و سودای حضور در جامعه ورزش را داشت، پیرامون شرایط خودش به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به همین خاطر از پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال خیلی خوشحال شدم. پرسپولیس توانایی قهرمانی در لیگ شانزدهم را دارد و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

تتلو در ادامه با تاکید بر این‌که همراه با وحید شمسایی مشغول تمرین است، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و گفت: به نظرم انسان‌ها با تلاش و زحمت می‌توانند به اهداف خودشان برسند به همین خاطر من این روزها همراه با آقا وحید شمسایی به شدت مشغول تمرین هستم و دلم می‌خواهد پس از رسیدن به فرم مطلوب بدنی وارد فوتبال شوم. هدف من این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان بروم!

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899427

دیگر خبرها

  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • درباره شیر شتر، نوشیدنی محبوب این‌روزها
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا