Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پرزحمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ویژه نظارتی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و اتحادیه های مرتبط از امروز به مدت یک هفته در استان اجرا می شود.
وی افزود: ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای پرمصرف در شب یلدا از جمله اهداف اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرزحمت خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، بازرسان این سازمان به همراه بازرسان مجامع امور صنفی روزانه از واحدهای تجاری عرضه کننده کالاهای پرمصرف بازرسی کرده و علاوه بر رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفان برابر قوانین و مقررات جاری برخورد سریع و قاطع صورت می گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، افزود: در اجرای این طرح، بازرسان با هدف تنظیم بازار به صورت منسجم و هماهنگ با سایر دستگاه ها و اتحادیه ها بر نحوه عملکرد فروشگاه های عرضه کننده کالا و مواد غذایی از قبیل میوه، شیرینی،آجیل و خشکبار نظارت می کنند.
پرزحمت افزود: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و ارایه صورتحساب قانونی هستند.
این مسئول یادآور شد: شهروندان می توانند به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت، هرگونه تخلف را از طریق تلفن 124 گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تعزیرات حقوق سازمان صنعت معدن و تجارت استان شب یلدا قوانین و مقررات منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

غلامیان گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • طرح ملی «ناظران افتخاری» در قم اجرا می‌شود
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • ماهی فروش متخلف در زنجان جریمه شد