Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، این مسابقات که در روز‌های ۱۹ و ۲۱ آذرماه در سالن حضرت معصومه شهر خرم‌آباد با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های دورود _. ناحیه یک خرم‌آباد _. ناحیه ۲ خرم‌آباد _. ازنا _. الیگودرز - چگنی _. کوهدشت _. نورآباد و الشتر برگزار گردید در پایان تیم‌های آموزشگاه‌های دورود و نورآباد و ناحیه یک خرم‌آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در ۲ مقطع کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم بذکر است که این مسابقات زیر نظر هیات دانش‌آموزی استان وبا نظارت مهدی آقاجانی مسوول انجمن بسکتبال استان لرستان برگزار و تیم برتر جهت حضور و انتخاب در مسابقات قهرمانی کشور آموزشگاه‌های کشور که در بهمن امسال در شهر قم برگزار خواهد شد انجام گردید.

در پایان به تیم‌های اول تا سوم لوح تقدیر تقدیم گردید و همچنین تیم دورود قهرمان این مسابقات با گرفتن ۲ یار کمکی از سایر بازیکنان استان مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

این مسابقات با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان بصورت بسکتبال ۳×۳ برای اولین بار در سطح آموزشگاه‌های کشور برگزار گردید.

عوامل اجرایی این مسابقات: مهدی آقاجانی ناظر فنی و مسول انجمن استان

داوران: علی اسدی، رمضان کولیوند، مسعود موسوی، سینا حیدریانی، اسماعیل کوشکی‌زاده، رئوف موسوی، شایان قاسمی، احسان فاضل‌پور، شاپور شیرازی

انتهای پیام/م

دانش‌آموزان دورود قهرمان بسکتبال آموزشگاه‌های استان شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال 1403 در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:

1- ابراهیم فتحی از فارس
2-مجتبی خاکی از قزوین
3-رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:

1- محمد مهدی طهماسبی از البرز
2-ماهان صفری از ایلام
3-محمد مهدی مهدورزاده از تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی