Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدافع پرسپوليس به شدت از بازيکنان استقلال انتقاد کرد.
به گزارش آريا، شجاع خليل‌زاده بعد از برتري 3-1 پرسپوليس مقابل پارس جنوبي به شدت از مصاحبه بازيکنان استقلال انتقاد کرد. خليل زاده اظهار داشت:
ابتدا بايد يک خسته نباشيد به هواداران پرسپوليس بگويم که در طول نيم‌فصل با تمام وجود از تيم دست و پا شکسته ما حمايت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر بازي‌ آخر نيم‌فصل را هم توانستيم با يک نتيجه خوب پشت سر بگذاريم.

وي ادامه داد:
در نيم‌فصل دوم نيز با اضافه شدن بازيکنان جديدمان شرايط بهتري خواهيم داشت و  قطعاً آنها به تيم کمک خواهند کرد. هواداران پرسپوليس از روز اول فصل خيلي از ما حمايت کردند و ما جز حمايت از آنها چيزي نديديم. اميدوارم اين روند را تا پايان فصل نيز ادامه بدهند.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مصاحبه بازيکنان استقلال مبني بر حمايت از تيم فوتبال پرسپوليس عنوان کرد:
بله آنها درست مي‌گويند! ما 50 درصد قرارداد خود را دريافت کرديم و ما هستيم که ماشين گرفتيم! بازيکنان تيم ما تا امروز تنها 15 درصد قرارداد خود را دريافت کرده‌اند و اين در حالي است که بازيکنان استقلال 50 درصد قرارداد خود را گرفتند.

خليل‌زاده تأکيد کرد:
بهتر است بازيکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشند و در مورد تيم‌هاي ديگر صحبت نکنند. آنها بهتر است با بازي خوب و نتيجه گرفتن دل هواداران‌شان را شاد کنند و سعي نکنند با مصاحبه عليه پرسپوليس از زير فشار هواداران‌شان خارج شوند. البته خدا را شکر مي‌کنيم که نتايج پرسپوليس باعث شده است همه تيم‌هاي ليگ برتر با هم داداش شوند و مربيان و بازيکناني که با همه بد بودند را نيز دوست کند!

وي در خصوص آوردن پرچم ژاپن توسط برخي تيم‌ها به ورزشگاه‌ها گفت:
با بالارفتن پرسپوليس تمام تيم‌ها به دنبال اين هستند تيم ما را پايين بکشند و اما مطمئن باشند ما اين اجازه را نخواهيم داد. همانطور که ما سرمان به لاک خودمان است بهتر است دوستان نيز کاري به تيم ما نداشته باشند. پرسپوليس کاري کرده است که تيم‌هاي ديگر به جاي آوردن پرچم خودشان به ورزشگاه‌ها، پرچم ژاپن را به ورزشگاه مي‌آورند . اين تيم‌ها بهتر است با آوردن پرچم خودشان به استاديوم لذت ببرند نه اينکه به دنبال پرچم ديگر تيم‌ها باشند. البته اگر دوست دارند مي‌توانند پرچم پرسپوليس را نيز به ورزشگاه بياورند.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص حاشيه‌هاي داوري اين روزهاي فوتبال ايران گفت:
پرسپوليس نيز از داوري‌ها لطمه خورده است . در همين ديدار زانوي من به خاطر ضربه مهاجم حريف ورم کرده است اما به دنبال اين نيستم که بگويم بايد بازيکن حريف اخراج مي‌شود و هوادارانمان را گول بزنم. ما با فوتبال‌مان موفق به شکست رقباي خود شديم. حتما ما با داوري به فينال آسيا رفتيم و با داوري السد را شکست داديم. برخي تيم‌ها نيز حتما با داوري در مقابل تماشاگران خودشان سه گل از السد خوردند.

خليل‌زاده با حمايت از عليرضا فغاني اظهار داشت:
فغاني بهترين داور ايران است و در ايران رو دست ندارد. با حرف نمي‌توان فغاني را خراب کرد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خليل زاده پرسپوليس ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اگرچه در این فصل 15 برد در 24 بازی به دست آورده اما اکثر بازی‌های این تیم با حداقل گل تمام شده است.

اگر به نتایج گذشته این تیم نگاه کنیم، قرمزها 8 بار با اقتصادی‌ترین شکل ممکن، یعنی نتیجه 1-0 پیروز شده‌اند. همین مساله باعث شده بود پرسپولیس با وجود نتایج قابل قبول، تفاضل گل قابل اتکایی نداشته باشد.

اما پرسپولیس امروز برای اولین بار در طول فصل موفق شد قاطع‌ترین برد خود را جشن بگیرد. پیش از این پرسپولیس در دور رفت 1-3 پیکان را شکست داده بود و همراه با اوسمار هم با نتیجه 2-4 فولاد را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!